Sessiz kalmak sence olgunluk mu, yoksa kendine yapılanı normalleştirmek mi?

“Susmak büyüklüktür” derler ama bazen de susan hep ezilir. Sence susmak her zaman erdem mi?

Sessiz kalmak sence olgunluk mu, yoksa kendine yapılanı normalleştirmek mi?

#Bahar_555🌿

#Kişilik&Karakter✌

Sessiz kalmak sence olgunluk mu, yoksa kendine yapılanı normalleştirmek mi?
Cevapla