Görüşler için teşekkür ederim.
Tabiki de olgunlaşma belirtisi değil
Önceden bana da dul 35+ kadın vibe veriyordu leopar
Herkesin zevki tercihi kendine göre şekilleniyor teşekkür ediyorum 🥰🥰🥰

ergenlik ıyy demek geçti leopara😇😂
aslında insan kendini genç hissetse ver adımlarını onagöre atsa gençleşir..
gerçi, türkiye şartarında s. lak insanlarla çok mümkün olmuyo bu. tanrının gazabı bu ülke.
Lütfu olmak için çabalıyoruz şekerim
belki, sen ben bi kaç kişi daha, zavallı bi çabadayıuz ama, yüce tanrı, hani tavşan kafasına vurma oyunu var ya, öyle indiriyo sanki teeeek tek.
Sona kalan donsuz kalsın o zaman
Farketmez, apış arası kokmasın diye öyle gezdiğim olur evde
Sona kaldın elendin
Çıkaram mı? :D
Öğ
naays
Merhaba, ben İrem. Bu yaşta leopar deseni sevmek, olgunluk ve tarzın farkında olmanın göstergesi olabilir. 🎯 Renk ve desenlerle oynamak, kendini ifade etmenin bir yolu aslında, yaşın ve deneyiminle olgunlaşırsın, moda anlayışın da gelişir. 💃 Korkma, her yaşın kendine özgü güzellikleri ve tarzı var. Ayakçılar sansürüne takılma, kendini sevmenin yaşı yoktur! 😊
Cevap
24Cevap
olgunlaşmak değildir.
Daha kadınsı hissetmektir bence şahsen yaş aldıkça altın da sevmeye başladim ben , leoparda çanta ve ayakkabı da çekici duruyor kesinlikle
Evet altın da seviyorum
Daha tecrübeli daha ne dediğini bilir ve hayatta bir varlık sahibi olunuyor bu arada altını bende severim 😊
Leopar desen yaş meselesi değil tercih meselesidir.
Kesinlikle
Yok ya sayılmaz bence. :D olgunluk zati sende var, leopar deseni ona ekstra oluyodur. ;)
Evet bebeyyyyim
Bu desen olgun kişilerde daha da etkileyici görünüyor ve sen harikasın
Bilmediğim bişey söyle
Cevabınla ne kadar harika olduğunu gösterdin. Belki yine bildiğin bir şey söyleyeceğim ama , biliyor olsanda tüm düşünsel detaylarıyla bildiğini düşünmüyorum. Farklı detaylarıyla çok kışkırtıcı gösteriyor.
ndkdjd en az beş elbisem leoparlı bi de bitane öantam
Çanta🤣
senin ayakkabın bile leopar o da bişey mi jdjdjd
Çanta aklımı bozdu şu an çık aklımdan ahsjs
valla tam senlik bence bozması gerek bitane lazım dndndk
😅 küçük kol çantası çok hoş dururdu leopar kadın olurdum
yaa valla gerekli al hemen bence ben de şu ayakkabı işini düşüneyim hdhdhd
niye siliyon ki
Öylesine sordum diye
boş ver kalsın nolcak
Ben hala ergenim sanırım… Iyyy dedimki… 🤣🤣
Hayır leopar desen bana çok varoşça geliyor bunun yaşla bir alakası yok tamamen zevk meselesi.
Leopar herkese yakışmıyor ayrıca olgunluk ile alakalı olduğunu düşünmüyorum
Öykk kız bu ne böyle
Sen ne anlarsın
Zerrin mukememle bir detaydi ve evet bir dönem. sonra seviyorsun leopari zebrayi
Leopar desenli kıyafet giyen bir kadın gördüğüm de aklıma hemen kokoş yaşlı kadınlar geliyor
Ufak detaylarda güzel leopar bir elbisede güzel gelmese de takı ayakkabı ya da etekte hoştur.
Hayatımın hiçbir dönemimde sevemeyeceğim bişey leopar deseni 😕
Yaş kaşki öyle düşünüyorsun elbise de yakıyor bence Ayakkabı ile uyumu
Keşke sansür olmasaydı 😍
Yemin ederim 50+++ leopar deseni giyiyor genelde djdh
Olgunlaşma değil de milf olma diyelim
No
Hee hee
Bacı sen direkt leopar olmak ister gibisin
Üst sade bacıtom ondan boğdum alttan ansnd
Komcin çok vasat leopar zümrüt yeşili ve saks mavisi ile bütüne yaymadan kombinlenmeli.
Ben kremle kombinledim çok hoş durdu
Yinede o ayakkabı düz siyah veya tek renk bir şeyin altına daha iyi giderdi
Öyle leopar zehirlenmesi yaşandı
40 kından sonra bir haller olmuş desek daha doğru olur bir öZ güven bir cesaret gelmiş
:)) kesinlikle cunki en çok olgun kadına yakışıyor.
bana hala itici gelir
Bilmiyorum, ben halen sevmiyorum
leopar iyidir de. sen bi aileyi katletmişssin :D
Zehirlendik bi sorma
Tamam
Obez adayı
Çıtırz bebek
Memeler sarkık
Senin mi toparlarız meme dikleştirmeyle
Destekli sütyen toplayıcı külot lens cıtcıt postiş. Hiç orjinal kadın kalmamış
Takma mik olsa görecektim sizi
Patlıcan koyuyorum
Kadınlaşma evet o belirti
Valla bilmiyorum ama artık çok beğenmiyorum
Zevkler ve renkler :D
Asla seveceğimi sanmıyorum
Yaş farketmez hiç sevmem
abartı olmadıkça çekici bence
Zevksizliğin zirvesi bu ya 60 yaş teyze zevki bu
25 yasindayim ben de bayiliyorum valla
Sanmıyorum. Bence hiç güzel değil
Bana kazayağı deseni öyle gelşyor sksk
Tam zerrine yakışacak kıyafetler bu heyatım
her vucuda yakışmaz
Güzel yakışmış
muhtemelen evet 😅
@ElCuco evet her yıl ilerliyor beyefendi 😅
@ElCuco elbisem yok
@ElCuco size ne lazım sjsjs
Çok kötü ya
Jahah
Gerçekten öyle oluyor sanırım dndjd
Ya evet evet
Yaşım 21 ve yavaş yavaş leopar şeyleri seviyorummm
Bunlarla olmuyor olgunlaşma
Sayılır hanım abla
Hiç sevmem
E olsun arada
Sen gel biz her desende anlasiriz
Berbat
Çok seksi bence
Olgunluk ta guzel
Evet aynenoyle😂
Gecti modası geçti
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?