Güncellemeler
+1 yıl
Soruma da hep olgunlar cevap vermiş, teşekkür ederim.

yaptıgın hatalara gulup genclık ıste dıyorsun
buyuk problem sandıgın seylerın aslında gulunecek hatalar oldugunu farkedıyorsun ki en cok eglencelı olanda bu : ))
Ben yüzde yüz olgunum diyebilirim o zaman. Ama ben kendimi bildim bileli böyleydim.
Teşekkürler
olgunluk sırtındakı ızlerdir dostum.. sacındakı aklar.. korktuklarındır! ozledıkerındır hatta!!
tesekkurler
Cevap
2Cevap
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar