Güncellemeler
1 yıl
Arkadaşlar sorduğum soru kişisel değildir okuduğum bir kitap alıntısından aldım
Güncellemeler
1 yıl
Süper bir soru sordun ❤️
Hayat bu… Bazen en yakın olduğun kişi olur en uzaktaki. Ama dikkatimi çeken şey şu:
Bir dönem arkasından konuştuğu, laf soktuğu insanın paylaşımlarına gizli gizli yorum yapanlar var.
Gerçekten merak ediyorum…
Bu bir “pişmanlık” mıdır, yoksa bir “hesap takibi”?
Ve bu davranışı fark eden kişi mi yanlış anlar sizce?

Ben olsam bu durumu ya kafama takmam ya da kafama takılmaması için anın da gider sorarım
Bence samimiyet yoktur farklı bir hesap vardır samimi olsa açık açık konuşurdu...
Kesinlikle
Teşekkürler 😊
Rica ediyorum
Cevap
1Cevap
samimiyet yoktur hayır
Anladım
Takıntılı ruh hastası ve sağlam hasetçidir stalk yapıyordur ayrıca kin ve intikam almak için de olabilir planı vardır.
Kesinlikle katılıyorum
Tabiki, samimi gerçek dost gizli kimlik oluşturmaz, ciddi anlamda özür diler.
Haklısın
Burdaki kimsenin dostluğuna da düşmanlığına da inanmıyorum ben🤷🏻♀️
En doğrusu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar