Sizce bir insan, eski dostluğunu “gizli kimlikle” sürdürüyorsa orada samimiyet mi vardır, yoksa hâlâ hesap kapanmamış mıdır?

Hayat bu… Bazen en yakın olduğun kişi olur en uzaktaki. Ama dikkatimi çeken şey şu:

Bir dönem arkasından konuştuğu, laf soktuğu insanın paylaşımlarına gizli gizli yorum yapanlar var.

Gerçekten merak ediyorum…

Bu bir “pişmanlık” mıdır, yoksa bir “hesap takibi”?

Ve bu davranışı fark eden kişi mi yanlış anlar sizce?

Sizce bir insan, eski dostluğunu “gizli kimlikle” sürdürüyorsa orada samimiyet mi vardır, yoksa hâlâ hesap kapanmamış mıdır?
Güncellemeler
1 yıl
Arkadaşlar sorduğum soru kişisel değildir okuduğum bir kitap alıntısından aldım
Güncellemeler
1 yıl
Süper bir soru sordun ❤️
Sizce bir insan, eski dostluğunu “gizli kimlikle” sürdürüyorsa orada samimiyet mi vardır, yoksa hâlâ hesap kapanmamış mıdır?
Cevapla