♾️ Sizden sır sakladığını veya bir şeyler gizlediğini bildiğiniz birisine güvenir misiniz

♾️ Sizden sır sakladığını veya bir şeyler gizlediğini bildiğiniz birisine güvenir misiniz

Saklayabilir tabii ki. Arkadaşlar birbirine her sırrını anlatmak zorunda değil ama şöyle bir şey vardı; gece gündüz muhabbet ettiğin birinin sırrını sen hariç herkes bilince bu biraz insana koymuyor değil hani. Öylesinden soğuyorum ışık hızında
Sır saklayan, bir şeyler gizleyen kripto tiplerle arkadaşlık yapmam. Bu tiplerin bazı marjinal alt versiyonları oluyor. Herifin 200 tane arkadaşı var. Telefon numarasını sadece 2-3 arkadaşı bilir. Başka bir arkadaşı numarasını öğrenip de onu aradığı zaman ""Sen benim telefon numaramı niye başkasından alıyon.""" diye hömeren o... pu çocuklarıyla aynı toplumda olmanın utancını yaşadım çoğu zaman. Alıp da ne yaptım s.. tiğimin evladı.
Böyle tiplerle niye arkadaşlığımı sürdüreyim. Canı cehenneme mk çocuğunun. Niye arkadaşlık sürdürecem öyle bir adamla.
Gizlisi saklısı olan adam, güvenilir insan değildir zaten. Kripto kişiliktir net. Karanlık illegal birtakım işleri ya da ilişkiler ağı olan birisi söz konusu ki en yakın dostundan bile sakladığı birtakım şeyler varsa s.. tır et yani niye arkadaşlık yapacan öyle bir tiple.
Tabiki, sır bu.. sırrını vermedi diye neden konuşmayayım... isterse anlatır, istemezse anlatmaz... konuşmamazlık yapmak baskı olur.. ben baskıyla elde ettiğimi hiç bir zaman sevmedim.
Herkesin kendine göre sakladığı bir şeyler vardır. Herkes her şeyi birbirine söyleyecek diye bir şey yok. Sakladığı sır benim hayatım ilgilendiren bir şey değilse bir sorun yok.
Rica ederim 🦋
Cevap
17Cevap
Benden başka bir arkadaşının, ailesinin sırrını saklıyorsa bunu sorun etmem. Ancak benden benimle ilgili bir düşünce ya da kendiyle ilgili bilmem gereken bişey saklıyorsa bunu öğrenmeye çalışırım. Arkadaşlığı bozmak için ancak benim bu gizlediği şeyi öğrenip etkisine bakmam gerekir
Sırra kadem kalem basarım
Çok iyi arkadaşım hatta ömürlük dostum ise sırdaşım da olur her sırrımı O'nunla paylaşırım. Ben artık yüzeysel arkadaşlara arkadaş bile değil sadece "tanıdık" deyip geçiyorum ve onlara değil sırrımı, en sıradan bildiğim şeyleri bile söylemiyorum. Zaten genellikle insanlar sır duymayı kaldıramıyorlar, ihanet ederler çoğu güvenilmezin dibidir.
Benimle ilgili duyduğu bir şeyi gizliyorsa önce sorgular sonra duruma göre karar veririm.
Kendisi hakkında bir şey gizlemişse bi bildiği vardır ya da beni ilgilendirmeyen konularda bir şey gizlemişse iyi yapmıştır 😄 bunun için konuşmayı kesmem.
Benden gizlediği şey kendi hayatından ailevi durumu veya o tarz bir şeyse saygı duyarım bu duruma. Yani beni ilgilendirmeyen konulara burnumu sokmam. Ama beni ilgilendiren bir durum varsa ve bunu benden gizlerse güvenimi kaybeder. Güvenmediğim kişilerle sadece merhaba merhaba olurum. Onu hayatımda sadece tanıdığım düz bir insan statüsüne koyarım. Kendime dair bir şeyler paylaşmam, onunla bir yerlere gitmem ve buluşmam.
Sürdürürüm tabii ki. Herkesin sırları vardır. Gerçek hayat TV dizisi değil.
Sonuç itibarı ile "sır" yani söylenmeyen gizli bir şey. Sırf sır tutuyor diye arkadaşlık mı biter? Asıl sır tutmayı bilemiyorsa arkadaş olunmamalı. Her sır da öyle söylenmez. Ne demişler sen söylersin sırrını dostuna dostun söyler dostuna.
Her şeyi gizlemek çok farklı bir şey, paylaşmak istemediği şeyler olması bambaşka bir şey. Benxe her şeyimi paylaşmam, bırak arkadaşı annemden bile gizlediğim sırlarım vardır benimle mezara gidecek kadar herkese her şey anlatılmaz..
Arkadaşlığım devam eder. Çünkü bende birilerinden sır saklıyorum herseyimi anlatmak zorunda değilim karşı taraf da. Ama yalan boyutuna gelirse sık sık yalan söyler ise o zaman sorun çıkabilir.
Özel hayatıyla ilgili, benim bilmemi gerektirmeyen bir sırsa saklayabilir, normal karşılarım..
Beni ilgilendirmeyen bir sırsa ve ucu bana dokunmuyorsa beni ne ilgilendirir, diğer türlüsünde ise önce açıklamasını dinler konuşur ona göre karar veririm, yüksek olasılıkla sürdürmem
Gerçekten değer verdiğim bir arkadaşımsa ve benden sakladığı sır benimle ilgili değilse, bana zarar verecek bir şey değilse sorun etmezdim sonuçta her şeyi benimle paylaşmak istemeyebilir..
Kendisiyle ilgiliyse sorun yok ta konu bensem soğarım büyük ihtimalle de arkadaşlığım yavaş yavaş bitter.
Olabilir arkadaşız diye herşeyini paylaşmak zorunda değil
Kesinlikle hayır gizlisi saklisi olan zaten benim arkadaşım olamaz
Adı üzerinde sır söylemek, paylaşmak istemeyebilir. sorun etmem
Ne gizlediğine bağlı bilmem gereken bı sır değilse sıkıntı yok
Hayatta herkesin sırları olur.. bana olan güvenini bununla değerlendirmem.
Bazi seyler gizli kalabilir arkadaslikta. Ama sevgililikte olmaz
Evet, sürdürdüm. Çokta tatlı bir kızdı. Kendine göre dertleri vardı.
Ne konuda olduğuna bağlı bende hayatımdaki herkese her şeyimi anlatmıyorum.
Benimle alakalı bir şeyse, gizlemesi bana söylememesi iyi olmaz 😄
Evet sürdürürüm belki bana anlatmak istemedigi bir konudur saygı duyarım
Sürdürürüm, bende sırlarımı kimseyle paylaşmam çünkü.
Asla, ben onun hangi açığını aramışım da benden sır saklıyor? Uzak kaçardım.
Sürdürürüm beni ilgilendirmeyen bir konu ise bana ne ki
Asıl onunla sürdürürüm , sağlam adam ki saklayamayı beceriyor
Herkesin sırları vardır, kimse kimseye %100 açılmaz
Daha da çok güvenirim. Sor saklayabilen insanlar her daim güvenilir insanlardır
2 kişinin bildiği sır sır değildir. Sır sadece kişinin kendisinde kalmalı.
Sır zaten paylaşılmaz. Sorun etmem
Sürdürülür ama dikkatli olurum eskisi gibi olmam 😴
Güvenim bir an da eksilmez ama yavaş yavaş azalır. Sürekli saklanmaya devam ediyorsa artık yolları ayırma vakti gelmiştir.
Tabi kii. Herkesin hayatı herkese özel sonuçta. Saklıyorsa bir bildiği vardır elbet. Gizliyorsa da öyle yapmak istediğindendir.
Yani gercek arkadasım olmadıgını anlar ilişkiyi kesmesem dahi mesafeli olurum
Kendince bir sebebi vardır derim umursamam
sır saklanır, gayet normal bir durum bu
Saklıyorsa bende güvenmem.
arkadaş kalırım ama güvenmem eskisi kadar
Sırrı benimle ilgili değilse olurdım
sürdürmem gitsin başkasıyla arkadaş olsun
Zor ya gozemli haller şüphe uyandırır.
Ne konuda ne gizlediğine bağlı
Dostum olup demesse Bidaha konuşmam
Sürdürmem
Ne olduğuna bağlı
Hayir
Araya mesafe koyarım
Kim oldgna bağlı bu
Her şeyi anlatmak zorunda değil
Hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?