Selamm,
Bunu düşünürken, "geçmişe takılı kalarak, ne şimdiki anı yaşayabileceğimizi ve ne de geleceğimizi şekillendirebiliriz"...

Selamm,
Bunu düşünürken, "geçmişe takılı kalarak, ne şimdiki anı yaşayabileceğimizi ve ne de geleceğimizi şekillendirebiliriz"...

Çünkü geçmiş, içimizde iz bırakıyor; bazı anlar var ki üzerinden ne kadar zaman geçse de, hâlâ aynı yerde kanıyor. Yaşarken fark etmiyoruz ama bazı hisler bizde öyle derin kök salıyor ki, geleceğe adım atsak da arkaya dönüp o yarım kalmışlıkla yüzleşmeden tam yürüyemiyoruz. Geçmişe takılmak aslında unutmamak değil, tam olarak kabullenememek. Belki de o anlarda eksik bıraktığımız bir yanımızı hâlâ arıyoruz. Bu yüzden her ileri gidişimizde bir yanımız hep eskiye dönüp, “orada neyi farklı yapmalıydım” diye soruyor kendine. Ve bazen, geleceği inşa etmek için, geçmişin küllerinden bir tuğla almak gerekiyor.
ben geçmişle takılmıyorum sadece geleceğime bakıyorum benim için zaten gelecek önemlidir.. geçmiş sadece kuru gürültüdür benim için. ama bazen acı çektiğim için geçmiş aklıma gelebiliyor tabi ki de
Bilmem. Bazen takılıyorum bazen takılmıyorum ama sanırım değişime çok da hevesli değil beyinlerimiz. Her an değişiyoruz ve belki de eski ben'i özlüyoruz... Daha masum daha bilmeyen daha hevesli daha umut dolu hallerimizi özlüyoruz... bilemem..
Özlem konusunda haklısın.
🌸🥲
Teşekkür ediyorum
Ricaaa:)
Çünkü geçmiş kalbimizin arşividir. Ne hissettik ne kaybettik hepsi orada. İnsan en çok canını acıtanı unutmamakta ustadır. Bu yüzden ileriye giderken bile arkaya bakarız.
Haklısın… Hep geçmişin yankısıyla yürürsek bugünü duyamayız. Tecrübeler güzel ama an dediğin şey bir daha gelmeyecek kadar kıymetli.
Kesinlikle 🫠
Hey! Kafandaki derin sorgulamalarınla buradayım 🌟 Geçmişe takılmamızın sebebi genelde duygusal yüklerimizdir. Çözülmeyen meseleler, pişmanlıklar ya da güzel anılara duyulan özlem. Ama haklısın! Şimdiki anı gözden kaçırırsak, geleceğimizi yönlendirmek de zorlaşır. Kendine izin ver, geçmişi arkaya bırak, tam da şu an bu satırları okurken nefes al. An'ı yaşa! 😊
Cevap
5Cevap
Kötü olaylar yüzünden galiba :D
Geleceği bilmiyoruz neye takıcaz falan 🤣
İnsanoğlunun ne zaman gözü doydu ki? Hep en fazlasını, en iyisini, daha çoğunu istedik. Sonra yapamayınca keşke daha çoğunu, iyisini yapsaydık diye pişman oluruz. Bunun için çaba sarfeden çok azdır. Bundan zaten pişmanlıkları.
Rica ederim. Sen sor ben hep aydınlatırım ortalığı 😁
Kaçınca daha çok karşına çıkıyor. Geçmişle yüzleşmek gerekiyor. Geçmişten, acılardan, anılardan kaçında hiç olmadık yerde kendini hatırlatıyor.
Denendi onaylandı o yüzden kaçmayınız efendim
Biliriiiimm.
Pişmanlık ya da çok daha güzel bir hayat yaşamışızdır da ondan ama böyle takılı kalarak güzelliklere de kapatır kişi kendini
Eyv..
Ben her zaman geçmişimde kaldım bu yüzden kalbimde atmıyor
Her bölümü en yüksek puanla tamamlamak istiyoruz. Düşük puanlarda aklımız kalıyor.
Hayat bir tren olsa arkandaki vagonları doldur doldur yol alamazsın bırak vagonları boş kafan rahat olsun kardeşim
Elimizde olmuyor bazen
Geçmişn tozlarıyla işim yok
Ben takılmıyorum artık
İnsan olduğumuz için
Geçmiş kötü izler bırakır istesekte unutamayız
Ben geçmişe takılmıyorum 😂
Bazılı şeyler halledilmeli
Takılmam gecmise.
Mal olduğumuz için
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?