Sürekli hata yapıyorum ve bu sebepten olmek istiyorum artık?

Ya hep aynı şey hep sürekli hata yapıyorum bir işi düzgün yapamıyorum her işim aksi benim ya gerçekten kendimi artık aptal hissediyorum ya sürekli kandıriliyorum dalga geçiyorlar sürekli kimseye laf etmiyorum kimseye bir şey demiyorum geliyor bana salca oluyorlar hani okul bitti şey bitti kurtulurum diyorum hala devam ediyor ya mesela oyun oynuyoruz bak hiçbir şey demiyorum adam beni yenince köpek gibi seviniyor hayır ben kimseyi laf etmiyorum kimseye karışmıyorum ama bana saldırıyorlar İsmail Kartal misali hani üzerimde Kötü bir enerji mi var abi ben anlamıyorum lise de soğuk bir insandim diye zorbalık yapıyorlardı ulan samimi olsam onda da zorbalıyorlar ya gerçekten yoruldum ben bence çok safım ve hatayim hata olarak geldiğimden sürekli zorbalanarak sürekli hatalar yaparak ceza mı çekiyorum ya Allah'a sövmem insanları zorbalamak, dalga geçmem yaşamam bana agir geliyor artık ya dua ediyorum Allah'a yalvarıyorum ondan yardım istiyorum ama daha da dibe batıyorum ya dua edin bare öleyim ya lütfen dua edin adım yazıyor zaten

Sürekli hata yapıyorum ve bu sebepten olmek istiyorum artık?
Cevapla