Nerede hata yapıyorum ne yapmalıyım böyle olsun istemiyorum?

merhaba öncelikle 1 seneyi geçmiş bi ilişki içerisindeydim ve üç gündür kendisiyle konusmuyoruz. o beni cok seviyordu ben onu cok seviyordum fakat iliskimizin icerisinde bazı sıkıntılar yaşadık ve bana guvensizlik yaşattı bu durumlar ve hatalarını da kabul etti ikimiz de bunları bilerek devam ettik iliskimize. ben hatalarını kabullensem de aşamıyorum tekrar aynı şeyleri yaşamaktan korkuyorum o buna özgüvensizlik diyor olabilir de bilmiyorum ama ben öyle dusunmuyorum. yaşadıgım şeyler üzerimde travmalar bıraktı ve artık şüphe etmek istemesem de bi anda öfkeyle suphelenip agzıma geleni söyleyen bi insan oldum ve kendimden bunu yaptıgım icin utanıyorum. onu cok seviyorum kırmak istemiyorum benden hataları için özür diledi vesaire bunları konustuk cozduk. ben aştım sanıyordum ya da aşmayı umuyordum ama aşamadım. en son gece 1.30 civari birbirimize uyuyalım diyip yattık ve ben uyudum sonra sabah 6 gibi su icmek icin uyandıgımda bana mesaj attıgını hasta oldugunu nefes almakta gucluk cektıgını ve uyuyamadıgını söyledigini gördüm. daha sonrasında discorda baktıgımda açık ve oyunda oldugunu gördüm ve bu durum 1 hafta kadardır tekrarlıyordu. uyuyalım diyorduk ve ben uyuyordum cogu zaman o uyuyamıyor ve discordda kardesiyle oyun oynuyordu vesaire cok onemli değil. en sonki olayda discordda onu acık görünce aradım açmadı sonra açamam oyundayım vesaire dedi. ben de direkt kimlesin? kim o gibisinden sorular sormaya baslayıp beni de konusmaya almasını istedim. yeni tanıstıgı bi arkadasıymıs falan. ben de o uyku sersemi ve siniriyle sövdüm cocuga o da beni konusmadan cıkarttı bu yuzden tartıstık sen beni uyutup baska erkeklerle oyun oynuyosun vesaire dedim cunku daha önce bu tarz seylerden rahatsız oldugumu dile getirmistim en son da bunu kabul edemeyip şiddetli bi kavga ettim. sevgilim ise sen mağarada mı yaşıyosun benim erkek oyun arkadaşım olamaz mı vesaire diye benimle daha önce de kavga etmisti. en son olay bana cok degersiz hissettirdi o bunun cok normal bi durum oldugunu ve bundan rahatsız olmamam gerektigini söyledi ısrarla ve beni haksız buldu. bundan rahatsız olmam benim özgüvensizliğimdenmiş falan filan. şimdi sizlerden ricam var bu tarz birkaç kez daha kavga ettik ve sonrasında barıştık ama hiçbi zaman çözememiş olmalıyız ki sürekli tekrarladı bu. kavgaların cogu benim rahatsız oldugum seyleri dile getirmem ve ona bu seylerin normal gelmesiydi. yine onunla konusmaya calısıyorum ayrılmak istemiyorum o da istemiyor ama yapamayacagını belirtiyor cok yoruldugunu söyledi ama ben de cok yoruldum ve bu olay ve bu tarz olayların iliskinin önüne geçmesi bana cok sacma geliyor. cok fazla takıntılı birine donustum pek kıskanc biri değilim ama sanki gönlü bende değil de baska insanlarda gibi hissettirdi bu durum bana. benden sıkılmış gibi hissediyorum. sabahın 6 sında bi erkekle discordda herhangi bi iletişim gerektirmeden de oynanabilen bi oyunu neden basbasa oynadıkları beni sinirlendirdi ve patladım. lütfen bana yardım edin kendim isin icinden cıkamıyorum

Güncellemeler
+1 yıl
onun gonlunu almalı mıyım ya da ne yapmalıyım? nasıl bi yol izlemeliyim? uzun iliski icinde olan kisilerden ve bu tarz sacma seyler yasayıp cozebilmis kisilerden destek bekliyorum
Nerede hata yapıyorum ne yapmalıyım böyle olsun istemiyorum?
Cevapla