Elini yüzünü yıkamaktan aciz insanların bakımlı birini istiyorum demesi de ayrı komedi
🛀🎶
🛀🎶


Detay zaten komedi hahahhs Bakımsız biriyle olmam çünkü ben kendime bakan biriyim biliyorsun jdjdjd
Bakımsız insanlar kendine bakamamış bana nasıl bakacak beni geriye götürür onlar.
😅👏🏻
🦋🦋
İnsan kendi gibi birini isterse karakterli olduğunu anlarsın zaten.
Kendi haline bakmayip daha iyisini isteyenler egoist ve narsist kişilerdir.
Bunlara dikkat etmek lazım.
Bakımdan kasıt makyaj saç baş yapması ise bunları sevmiyorum.
Ama günlük olarak temiz duşunu alan tırnağı temiz saçları taralı dislerini fircalayan birisi ise yeterli
Cevap
17Cevap
Evet doğru.. Bakım yapmayan birisiyle ben de olmam.
evet öyledir tabii ki de
Bakımlı olmayan ve ısrarla sağlığına dikkat etmeyen biri ile olmam. Çünkü böyle kişilerin bu hal ruhuna da sirayet ediyor.
Sağlık.. bu zamanda maalesef zor. Kimse sağlıklı beslenmiyor herkes paketli ürün kullanıyor kolaya kaçıyor
Elimi yüzümü yıkıyorum şükür. Bana taş gelmiyor, gelen düşünsün.
Yeter zaten
Dişlerimi fırçalayacağım birazdan bakıma girer mi hocam
Onu yapmayanlar var 🤣
İnsan ilk başta kendine bakacak. Sende olmayanı başkasından isteyemezsin.
Kesinlikle öyle ve detay konusunda da tamamen haklısın
Kişisel bakım düzenli duş vs önemli
Görsel bakım ikinci planda bence
Kesinlikle öyle
Bakım ve kültürel faaliyetler
Günde 5 vakit abdest almalı mesela
Evet
Islak mendille işlerini görüyordur belki djfjdi
Bakımsız kadınla olmaz
Evet bence öyledir. tahammül edemem
Evet, bakımsız birini beğenmem zaten.
En büyük saygısızlık
Özsaygı olmalı tâbi
Mümkün olduğunca uzak olunmalı
Kesinlikle öyle hemde bu devirde
Kendi yaban hayatına terk ederim onu
arkana bakmadan kaç
Elbett öyle çok iitici
Bi zahmet insan kendine baksın
Kesinlikle. Ben çok rahatsız olurum
Tabii ki öyle
He öyle valla
Haklısın
Onun tercihi
Aynen
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?