Kullanılmaktan şikayet edenler gerçekten kullanılıyor mu yoksa kendileri mi izin veriyor?

Gerek burada gerekse de normal hayatta sürekli birileri kullanılmaktan yakınıyor. Neden kullandırtıyorsunuz ki kendinizi. Sorun kullananlarda mı yoksa kullanılanlarda mı sizce.

Kullanılmaktan şikayet edenler gerçekten kullanılıyor mu yoksa kendileri mi izin veriyor?
Kullanılmaktan şikayet edenler gerçekten kullanılıyor mu yoksa kendileri mi izin veriyor?
Cevapla