Soran sadece erkeklerden cevap istiyor. Cevaplamak için giriş yap.
Çok Süper Cevap
Gizli Üye
(45 üstü)
1 yıl
Dedim sana kombin yapayım. Çorabından ayakkabısından şapkasına kadar ne gerekiyorsa aldım. Doğal olarak üzerinde giyilmiş halini görmek istedim. Giyip göstermedi bir fotograf atmadı. Atacam dedi işim bitsin dedi bahane üretti atmadı. Şimdi ben bunun neresinde samimiyet diye düşünmezmiyim?
Kızlar bi erkek karşılık beklemeden gönlünden kopmuş size hediye vermişse o adamı incitmeyin. Kötü adamlar için iyi adamların iyi niyetini suistimal etmeyin. Yoksa o adamları da kaybedeceksiniz.
0
3 Yorumla
Soran
1 yıl
Arpası çok gelmiş derler ona abi. Ben karşılıksız iyiliklere nasıl kararında teşekkür etmeliyim onu merak ettim aslında. Mesela çok mutlu oldum demek bi erkeğe nasıl hissettiriyor?
Yani evet bir kadına veya insanları mutlu etmek yardımcı olmak hoşuma gidiyor. Karşılığında bir şey istemem beklemem de. Teşekkür etmesi yeterli, ki teşekkür etmeyenlere de asla iyilik yapmam. Birde o kadar iyilik yapıyorum, en ufak ara bozulunca arkamdan iftira atıyorlar. Yapmayın bunları mesela. Genel olarak diyorum.
0
6 Yorumla
Soran
1 yıl
İşte iftira kadar berbat bişey yok erkeklerde de var bu o sebeple genelleme yapmadığın için teşekkür ederim karakter cinsiyete bakmıyor
Cevap sahibi
1 yıl
Evet o yüzden yardım etmeyi 2 gün öncesi bıraktım.
Soran
1 yıl
Kısmen iyi kısmen kötü bi karar haklısın da ne diyim☹️
Rast gele yoldan geçen tanımadıyıysa gülümseyerek teşekkür etmesi yeterli Arkadaşıysa daha samimi bi tavırla oo teşekkür ederimm demesi yeterli Sevgilisiyse çok mutlu oldum teşekkür ederim diyip öpmesi yeterli Hepsinde de gözlerinin içine bakarak gülümseyerek yapması önemli ama
Ne demek karşılıklı iletişimin öneminin farkına varıp geliştiriyorsun kendini bu güzel bir şey 😊 ayrıca cilvende yüksek sen böyle erkeğe hem daha hoş gelirsin hem de her şeyi yaptırırsın 😄
Ya ben kırıtık şeklinde algılanmaktan korkuyorum aslında bu bizim içimize yerleştirilen şeyler yapmacıklık olamaz toplum erkek gibi kadın istiyor aslını yaşatan kadının namusuna laf ediliyor vs bs
Maalesef ataerkil ve cahil bi toplumda yaşadığımız için durum biraz öyle. Ondan sana kişiye göre olması daha makul dedim Sevgiline ve eşine karşı sen içinden geldiği gibi öyle ol ama tabi onunda bunu sevdiğinden emin olarak
Ya düşünsene ben kadınlığımı yaşayamıyorum erkekler ulu orta küfrederken kimse ses etmiyor ben içimden gelerek mutluluğumu sevincimi yaşayamıyorum kahkahamı atamıyorum konuşurken sesini bile değişsen şirinlik bilebyapsan o. Olabiliyorsun sadece ağlamak sinirlenmek mübah gibi ay delircem
Böyle düşününce gerçekten zor hele ki kadın olunca o duyguların bastırılması dahada zor oluyordur Maalesef ki din biraz bunu bizim kültürümüze yerleştirdi
Din bizi koruyor aslında toplumumuzun gelenekleri töreleri batıl inançları bizi bu hale getirdi kimi rahatsız eder benim sevincimi yaşamam kadın olmak yeterince zor zaten kafese konulmuş gibi hissediyorum bazen
E bu gelenekler ve törelerde dinden aracılığıyla geldi bizlere. Oda şöyle çoğu arap kültürünü de din sanarak yerleşti bizim kültürümüzede. Mesela arap kültüründe kadının toplum içinde gülmesi ayıptır Tabi bunlar iç anadolu ve doğuda daha yaygın oluyor ege insanında yok bunlar mesela
Ya insanlar kafalarına göre edep kuralı uydurmuş araplar ve türklerin dini aynı mesela o yöreye özgü edep kuralı koyulmuş. Neden biliyo musun çünkü erkekler kadının gülüşüne sesine bile tahrik olabiliyor anladığım kadarıyla
Öyle bir şey yok ama 😄 benim de libidom yüksektir ama hiçbir zaman bi kadının gülüşünden ve sesinden tahrik olmadım ki çevrem de geniştir hiçbir erkek arkadaşımında olduğunu görmedim duymadım tamamıyla kadını baskılamak için uydurulmuş
Hayır kadının mutlu olduğunu görmek erkeği çekiyor ben yaşadığımdan biliyorum çok içimden gelerek kahkaha attığımda öyle çığlık şeklinde yırtınırcasına değil normal kibar bi kahkaha bunu duyunca daha çok şaka yaparlar veya o alana girmeye çalışırlar dikkat çekiyor ben yaşamasam inanmazdim
O ondan değil 😄 sadece erkekler komik olmayı seviyor. bi kadını güldürmek dahada hoşumuza gidiyor illa bi çekim hissetmemize gerek yok bu annemiz ablamız kankamızda olabilir
Birine yardım ettim diye bir karşılık beklemem teşekkür yeterli
0
7 Yorumla
Soran
1 yıl
Aslında karşılıktan kastım mesela bana yardım eden erkeklere karşı teşekkür etmem kâfi mi geliyor? Bi teşekküre mutlu oluyor musunuz gerçekten sorum bu aslında. Mesela extra çok sevindim, iyi ki varsın, ben yapamazdım benzeri lafların etkisi yok mu
Anladım enteresan bir teşekkürle mutlu olmak garip geliyor nedense sanki formalite icabı söylenen bi kibarlık sözü gibi. Benim beklediğim aslında şunun gibi bişey ben sana yardim ettim senin de bana bi gün yardımın dokunursa o zaman ha tamam der mutlu olurum vs vs
Ya ben bu platformda hem çok azg*n hem çok efendi hem de çok ergenler göruyorum Sen de gelir gelmez cinsel bi örnek verince savunmaya geçerim tabi şaka da olsa
Kimseye, karşılık bekleyerek veya menfaat sağlama beklentisi içinde olarak yardım etmiyorum.
Gizli Üye
(36-45)
1 yıl
Yapılan yardım nasıl bir yardım olacak ki
0
9 Yorumla
Soran
1 yıl
Mesela bi işine yardımcı olmak maddi bir yardım değil bahsettiğim bilmediği bişeyi ögretmek destek olmak zaman harcamak onun için buna benzer demek istediğim yardım kelimesi
Cevap sahibi
1 yıl
Sanki arzusal beklentiler olabilir ama bilemedim
Soran
1 yıl
Ya arzusal beklentinin dışında görmek istediği tepki nedir bana söyler misin
Cevap sahibi
1 yıl
Arada farklı bir bağ akrabalık falan yoksa bir erkek kıza söyleyemesede o kızda arzusal bir özellik arzusal bir beklenti gizliden gizliye olabilir
Soran
1 yıl
Yani şöyle söyleyeyim mesela yolda bir erkek bi kadına yardım ediyosa bu arzusal olamaz ki
Cevap sahibi
1 yıl
Yolda böyle bir şey karşılıksız oluyor çok kez de başıma geldi
Soran
1 yıl
Üniversite okuyorum mühendislik bölümü ve alanimda erkekler benden daha başarılı. Onlardan bazen istemesem bile yardım geliyor buna nasıl karşılık vermeliyim sadece teşekkür motive ediyor mu ki? Onları kullanmış gibi olmak istemiyorum bi iki söz yetiyor mu ki memnun etmeye
Cevap sahibi
1 yıl
Saçma sapan bir kız gibisin konuyu yoldan aldın okula getirdin maksatın neyse olay nasılsa açıkça yaz yorum ona göre yapılsın
Soran
1 yıl
Neden saygısızlık yapıyosun? Karakterime laf etmek haddine mi?
Ana Sayfa > Kişilik & Karakter > Sorular > Erkekler, bir kadına yardım ettiğiniz zaman ondan nasıl bir karşılık beklersiniz hangi tepki sizi memnun eder?