• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (34) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Kadın EmeğiKadın Emeği
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(34)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Kadın Emeği Kadın Emeği
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +28
Kişilik & Karakter

25 oldum. Büyümekle iyi mi yapıyoruz?

karpuzveekmek
karpuzveekmek Takip Et
Xper 1 Yaş: 26
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
1231
Yapay Zekaya Sor

Bugün 25'ime bastım 🥲

25 oldum. Büyümekle iyi mi yapıyoruz?
Cevapla
Beğen
Paylaş
Takip Et
43 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • MFBH22 s
    MFBH22 Takip Et
    Master Yaş: 24 , eic 100%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 3,1b cevap paylaştı.

    Merhaba tatlım doğum günün kutlu olsun daha nice mutlu güzel yaşların olsun ❤️ Öncelikle, 25 yaşına basmış olman gerçekten kutlanası bir şey; çeyrek asırlık bir yolculuğu geride bıraktın! "Büyümekle iyi mi yapıyoruz?" sorusu, insanlık tarihi kadar eski bir sorgulama aslında. Büyümek, bir yandan bize özgürlük, bağımsızlık ve kimliğimizi şekillendirme şansı verirken, diğer yandan masumiyetin, tasasız günlerin ve sınırsız hayal gücünün bir kısmını geride bırakmamızı gerektiriyor. 25 yaş, bu ikisinin arasında bir köprü gibi; ne tamamen çocuksun ne de tam anlamıyla "olgun" bir yetişkin. Hayatın hem tatlı hem de acı sürprizlerini keşfetmeye devam ettiğin bir dönem. Büyümenin güzel yanlarına bakalım: 25 yaşında, muhtemelen kendi ayakların üzerinde durmaya başlamışsındır ya da buna çok yakınsındır. Kendi kararlarını alıyor, hayallerini gerçeğe dönüştürmek için adımlar atıyorsun. Belki bir işte çalışıyorsun, belki seyahat ediyorsun, belki de ilişkilerinde ve dostluklarında daha derin anlamlar arıyorsun. Bu yaş, kendini tanımak için harika bir zaman; neyi sevdiğini, neyi istemediğini, hangi değerlerin senin için önemli olduğunu daha net görmeye başlıyorsun. Mesela, 18 yaşında yaptığın bazı seçimler sana şimdi komik ya da saçma gelebilir, çünkü büyüdükçe perspektifin genişliyor. Bu, bir nevi süper güç gibi değil mi? Hayatın karmaşasında yolunu bulmana yardımcı olan bir iç pusula kazanıyorsun. Ama tabii, madalyonun öteki yüzü de var. Büyümek, sorumluluk demek. Faturalar, iş stresi, gelecek kaygısı... Çocukken Büyüyünce her şey kolay olacak diye düşünürdük, ama gerçekte öyle olmadığını fark ediyoruz. 25 yaş, bazen bu gerçeklerle yüzleşmenin en yoğun olduğu nokta olabiliyor. Toplumun senden beklentileri artıyor: Kariyerin ne olacak?, Ne zaman yerleşeceksin? gibi sorularla karşılaşabiliyorsun. Bir de, çocukluk arkadaşlarınla geçirdiğin o kaygısız günleri özlemek var. O zamanlar en büyük derdimiz belki bir oyunu kazanmak ya da okuldaki ödevi bitirmekti. Şimdi ise hayat daha karmaşık, daha belirsiz. Yine de, bence 25 yaş bir dönüm noktası olarak çok özel. Hem gençliğin enerjisini taşıyorsun hem de yetişkinliğin bilgeliğine adım atmaya başlıyorsun. Bu yaş, hatalardan ders alıp onları avantaja çevirebileceğin, hayallerini cesaretle kovalayabileceğin bir dönem. Büyümekle iyi mi yapıyoruz? Bence evet, çünkü büyümek, yaşamayı öğrenmek demek. Her yaşın kendine has bir tadı var ve 25, bence bu tatların en güzel karışımlarından biri olabilir ❤️

    1
    3 Yorumla
    • karpuzveekmek
      karpuzveekmek
      1 yıl

      nasıl güzel bir yorum bu tesekkur ederim kalbinden öpüyorum 💕💕

      Yorumla
    • MFBH22 s
      MFBH22
      1 yıl

      Bende seni öpüyorum canım benim 💋

      ❤️❤️❤️❤️❤️

      Yorumla
    • Kafamagore07
      Kafamagore07
      1 yıl

      Bende sizi öpüyorum canlarım

      Yorumla

En İyi Cevaplar

  • Sonsuzluğun_Dansı
    Sonsuzluğun_Dansı Takip Et
    Xper 5 Yaş: 27 , eic 98%
    1 yıl

    Doğum günün kutlu olsun, 🥧

    seneler geçip gider bir ilkbahar 🍃

    bir güzel yaşa daha ayak bastık, 👣

    batsın dünya güzellikleri, 🗺

    yurdumu özlüyorum ilkbahar havasını sonbahar havasını, 🍂

    Doğum günümdü dersin, 🎂🎉

    bir ilkbahar akşamı koynunda yıldızlarla, 🏙 ✨

    göğe bakarsın uzundan inceden bir sonbahar mevsimi, 🌈👁

    yerlerde yapraklar kısadan inceden, 🍂 🥢

    Bir İçim Su eşliğinde izliyorlar sabahın yapraklarını 🍻🌤

    🕃 Doğum günün kutlu olsun tatlı bir yusufçuk gibi sabahlarda 🎂 🌸

    🦄🐞 İyiki doğdun iyi ki varsın 25 yaşın Sevimli geçsin Prenses 👗 🌷

    2
    3 Yorumla
    • karpuzveekmek
      karpuzveekmek
      1 yıl

      tesekkkur ederim ♥️♥️

      Yorumla
    • Sonsuzluğun_Dansı
      Sonsuzluğun_Dansı
      1 yıl

      Rica ederim Prenses 😍 🏟

      Yorumla
    • Sonsuzluğun_Dansı
      Sonsuzluğun_Dansı
      1 yıl

      Eig beklerim 😉

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    1 yıl

    25 yaş, birçok insan için önemli bir dönüm noktasıdır. Büyümek ve olgunlaşmak, sorumlulukları daha iyi anlamak ve hayatı farklı bir bakış açısıyla görmek demek. Bu yaşta hala keşfedecek çok şey var. Eğer kendini rahat ve doğru hissediyorsan, büyümekle gayet iyi yapıyorsun!

    1
    0 Yorumla
  • KaanRahul
    KaanRahul Takip Et
    Master Yaş: 34 , eic 93%
    1 yıl

    Büyümek, zamanla şekil alan bir yolculuk. Her adımda bir şeyler kaybediyoruz, ama aslında her kayıp, bir kazanıma dönüşüyor. Belki de büyümek, dünyanın üzerimizdeki baskısı ile bir tür uzlaşma yapmak. Çocukken her şeyin kolay olduğunu düşünürken, büyüdükçe hayatın daha karmaşık, daha derin ve belki de daha acı verici olduğunu fark ediyoruz. Ama aynı zamanda, büyümek demek, daha fazla sorumluluk almak, daha fazla anlam aramak demek. Bu, bizlere sadece yaşamakla değil, yaşadıkça öğrenmekle ilgili bir sorumluluk yükler.

    Büyümekle iyi mi yapıyoruz? Belki de doğru soru bu değil. Büyümek kaçınılmaz bir süreç, fakat nasıl büyüdüğümüz ve bu süreçte neleri keşfettiğimiz önemli. Her an, her düşünce ve her seçim, bizlere bir şeyler öğretir. Belki de büyüdükçe en önemli şey, ne kaybettiğimizi değil, ne öğrendiğimizi fark edebilmekte. Sonuçta, büyümek yalnızca fiziksel bir değişim değil, aynı zamanda içsel bir evrim.

    1
    0 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

90

Cevap

143

Cevap

  • Malefiz1313
    Malefiz1313 Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 26
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 7,6b cevap paylaştı.

    İyi olsun veya olmasın sonuçta sonuç ne olursa olsun büyüyoruz.. iyi ki doğdun.

    1
    0 Yorumla
  • Carvel
    Carvel Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 28
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 7,2b cevap paylaştı.

    Fazla iyi yapmadık, acilen bırakmalıyız

    1
    0 Yorumla
  • Bahar_555 u
    Bahar_555 Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 33
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 5,7b cevap paylaştı.

    Doğum günün kutlu olsun nice mutlu yıllara.✨

    0
    1 Yorumla
    • karpuzveekmek
      karpuzveekmek
      1 yıl

      💕💕

      Yorumla
  • Barış_LonelyForever u
    Barış_LonelyForever Takip Et
    FenomenEfsane Yaş: 26
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı.

    iyi yapmadık. Doğum günün kutlu olsun

    0
    1 Yorumla
    • karpuzveekmek
      karpuzveekmek
      1 yıl

      tesekkür ederimm ♥️

  • nordun_gadasi
    nordun_gadasi Takip Et
    Efsane Yaş: 36 , eic 31%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 20,2b cevap paylaştı.

    Büyümek her zaman iyidir gadası

    1
    0 Yorumla
  • SheWolfWoman
    SheWolfWoman Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 40
    1 yıl

    Elmecbur büyümek ve gitmek için dünyadayız bunu baştan kabul eden kazanır.

    1
    0 Yorumla
  • YecücMecüc
    YecücMecüc Takip Et
    Guru Yaş: 46 , eic 100%
    1 yıl

    Mutlu yıllar 🎊, yaş almayıp ne yapacaksın ki, dünya dönüyır ve biz insanlar bu 24 saatlik, 1aylık ve 1 yıllık döngüne bir yaş daha ilerliyoruz istersen dünyayı başka bir galaksiye taşıyalım belkide zaman durur hep aynı yaşta oluruz

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    1 yıl

    yapabilecek bir şey yok ben de 3-4 yıl öncesine kadar herkes benden büyüktü şimdi herkes benden küçük diyorum😅 zaman öyle ya da böyle geçiyor bi şekilde

    1
    1 Yorumla
    • karpuzveekmek
      karpuzveekmek
      1 yıl

      😂😂😂

      Yorumla
  • Bravehrart
    Bravehrart Takip Et
    Master Yaş: 24 , eic 100%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 7,6b cevap paylaştı.

    Doğum günün kutlu olsun, nice yeni yaşlara.

    Ben de bugün 23 yaşına girdim..

    1
    2 Yorumla
    • karpuzveekmek
      karpuzveekmek
      1 yıl

      iyi ki doğduk ikimiz deee 💕💕

      Yorumla
    • Bravehrart
      Bravehrart
      1 yıl

      💕♥️🥳🥰

      Yorumla
  • XtheWorldStarX
    XtheWorldStarX Takip Et
    Yoda Yaş: 26 , eic 97%
    1 yıl

    bende 26 olacağım yakın bir zamanda. gençliğimi özledim. 20li yaşlardayken hayat iyiydi.

    1
    2 Yorumla
    • karpuzveekmek
      karpuzveekmek
      1 yıl

      askom hala 20 li yaslardasın uyandırıyım😂😂

      Yorumla
    • XtheWorldStarX
      XtheWorldStarX
      1 yıl

      20lerin başlarından bahsediyorum.

      Yorumla
  • Tortugas
    Tortugas Takip Et
    Xper 6 Yaş: 29 , eic 55%
    1 yıl

    15 yaşında olduğun zamanı hatırla ve 35 olacağın günü düşün sonra ona göre yaşa.

    1
    4 Yorumla
    • karpuzveekmek
      karpuzveekmek
      1 yıl

      tuhaf ama güzell bi taktik 😁

      Yorumla
    • Tortugas
      Tortugas
      1 yıl

      Bende o düşünceden böyle çıkmıştım. Erkek olarak hayat yükü de bazen ağır geliyor geç kalmışlık varsa

      Yorumla
    • karpuzveekmek
      karpuzveekmek
      1 yıl

      her yaşımız bundan sonra güzel ve yavaş geçer umarım 💕

      Yorumla
    • Tortugas
      Tortugas
      1 yıl

      Amin, inşallah dolu dolu geçmesi dileğiyle

      Yorumla
  • Doğalsever
    Doğalsever Takip Et
    Yoda Yaş: 27 , eic 100%
    1 yıl

    Elimden gelse tam da bu yaşımda dururum. Enerji var, güzellik var, vücut her şeyi kaldırıyor bana mısın demiyor. 25-30 yaş aralığı her insanın altın çağıdır diye düşünüyorum.

    1
    0 Yorumla
  • Kelebek_kızz
    Kelebek_kızz Takip Et
    Xper 6 Yaş: 25 , eic 100%
    1 yıl

    Her yaşın kendine has bir güzelliği var. Hayatı dolu dolu yaşadıktan sonra yaş almak gerçekten çok güzeldir.

    2
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    1 yıl

    Doğum günün kutlu olsun umarım kendin gibi güzel ve cici bir yaşın olur iyi ki doğmuşsun 🤭

    1
    1 Yorumla
    • karpuzveekmek
      karpuzveekmek
      1 yıl

      tesekkur ederim ♥️

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    1 yıl

    Yaşlanıyorsun da ölümün yaşı yok kimi 90-100 yıl yaşar kimi 20 de vefat eder

    1
    1 Yorumla
    • karpuzveekmek
      karpuzveekmek
      1 yıl

      orası öyle tabii

      Yorumla
  • Hayatgibibirsey
    Hayatgibibirsey Takip Et
    Guru Yaş: 38 , eic 100%
    1 yıl

    Bugün birinin daha doğum günü idi burada olsaydı havai fişekli kutlama yapardık😢 yeni yaşın hayırlı olsun seninde🥰

    1
    0 Yorumla
  • user318389193
    user318389193 Takip Et
    Yoda Yaş: 20 , eic 99%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 512 cevap paylaştı.

    Doğum günün kutlu olsun yani kimse yerinde kalmıyor zaman ilerliyor yapascak bir şey yok geldiğimiz yere geri gideceğiz

    1
    0 Yorumla
  • KürkMantoluHayri
    KürkMantoluHayri Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 69%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 3,8b cevap paylaştı.

    Zaman sabitlemeyi bulursan 27de kalmanı tavsiye ederim. Sonrası tepe taklak 😄 happy birthday bu arada

    1
    0 Yorumla
  • sahibisevda
    sahibisevda Takip Et
    Yoda Yaş: 26 , eic 100%
    1 yıl

    Valla. değil. Büyükdukçe sorumluluklar artiyor ve git gide eski günlerimi çocukluk zamanlarimi öźlüyorum

    1
    0 Yorumla
  • Emreaydın35
    Emreaydın35 Takip Et
    Yoda Yaş: 24 , eic 100%
    1 yıl

    Doğum gunun kutlu olsun hayat sonuçta elbet birgün yaslanicaz dogcaz ölçeğız hayat bu her gün yarın olmicakmis gibi yaşa tadini çıkar

    1
    0 Yorumla
  • xzywomen
    xzywomen Takip Et
    Yoda Yaş: 45 , eic 94%
    1 yıl

    Bilemiyorum her yaşın ayrı bı güzelliği var zaman çok çabuk geçiyor..

    2
    0 Yorumla
  • SalonHanfendisi
    SalonHanfendisi Takip Et
    Yoda Yaş: 27 , eic 100%
    1 yıl

    İyi de yapsak kotu de yapsak zamani durduramayiz ki

    1
    0 Yorumla
  • Pansy65
    Pansy65 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31 , eic 100%
    1 yıl

    Mutlu yaşlar 🎂 büyüdükçe hayat daha da anlamsızlaşıyor

    1
    0 Yorumla
  • Filmkoliküyeyim
    Filmkoliküyeyim Takip Et
    Master Yaş: 23 , eic 99%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 1,9b cevap paylaştı.

    Doğum günün kutlu olsun. Her yaşın bir güzelliği vardır:)

    1
    0 Yorumla
  • hangovers
    hangovers Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 100%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 1,4b cevap paylaştı.

    İyi olmadığını zamanla anlayacaksın ama sana iyi bir ömür diliyorum

    1
    0 Yorumla
  • AliceMixfield
    AliceMixfield Takip Et
    Master Yaş: 26 , eic 100%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 9,4b cevap paylaştı.

    Bence iyi yapmıyoruz ama büyüyoruz da yapacak bir şey yok

    1
    0 Yorumla
  • Munkesir
    Munkesir Takip Et
    Guru Yaş: 24 , eic 100%
    1 yıl

    Ben de kendimi 25 sanıyodum dün aksam dank etti 23 oldugum

    1
    0 Yorumla
  • Iim0n
    Iim0n Takip Et
    Yoda Yaş: 30 , eic 100%
    1 yıl

    sağlam adımlarla büyü , her şeyi ölç bilç öyle adımlar at

    1
    0 Yorumla
  • katilturşu
    katilturşu Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32 , eic 100%
    1 yıl

    Büyümemek daha zor, hep aynı şeyler, büyüyünce yeni dertler ediniyoruz boş ver

    1
    0 Yorumla
  • HollandEUnl
    HollandEUnl Takip Et
    Guru Yaş: 35 , eic 100%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 1,7b cevap paylaştı.

    Kutlu olsun dogum gunun. Hayat devam ediyor büyümeyip de ne yapacaksın

    1
    0 Yorumla
  • SülfürükAsit
    SülfürükAsit Takip Et
    Master Yaş: 38 , eic 100%
    1 yıl

    Hiç iyi olmamış ama neyse. Doğum günün de kutlu olabilir

    1
    0 Yorumla
  • MagdurHesap
    MagdurHesap Takip Et
    Xper 7 Yaş: 29 , eic 100%
    1 yıl

    Keşke durdurabilsek her sene toprağa biraz daha yaklaşıyoruz :D

    1
    0 Yorumla
  • buseee_88
    buseee_88 Takip Et
    Yoda Yaş: 19 , eic 100%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 303 cevap paylaştı.

    Doğum günün kutlu olsunnn her yaşın güzelliği ayrı olur derler

    1
    0 Yorumla
  • karamelizeaşk
    karamelizeaşk Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 97%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 1,4b cevap paylaştı.

    Doğum günün kutlu olsun yeni yaşın mutluluk getirsin

    1
    0 Yorumla
  • ghostvari
    ghostvari Takip Et
    Yoda Yaş: 25 , eic 100%
    1 yıl

    İyi ki doğdun iyi mi yaptık kötü mü yaptık ben de bilmiyorum

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    1 yıl

    lisede bu yaşlar benim için wowwdu çok büyüktü şimdi ben de 25 yaşına giricem bu yıl ve lisedeki halimle pek bir farkım yok açıkçası. o zamanlar bu yaşımda her şeyi düzene koymuş olurum diyordum düzen bana koydu. olsun halledicez.

    0
    1 Yorumla
    • karpuzveekmek
      karpuzveekmek
      1 yıl

      halledicez evet 💕🐣💅

      Yorumla
  • core2duo
    core2duo Takip Et
    Guru Yaş: 37 , eic 100%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 689 cevap paylaştı.

    evlenme yaşındasın artık acilen evlenmelisin ve çocuk yapmalısn. Büyümüşsün. Barbi bebeklerin gerçek hali eline geçmeli. Do it , yap onu ,

    0
    1 Yorumla
    • karpuzveekmek
      karpuzveekmek
      1 yıl

      hemen hemen yapıyorum 😃

      Yorumla
  • 01Gentleman01
    01Gentleman01 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 42
    1 yıl

    Yeniden doğup gelsem çocuk kalır büyümezdim güzel taraflarıda var tabi büyümenin geçmişe baktığında rahat zorlanmadan mutlu bir hayat yaşadıysan büyümek güzel büyümenin arkasında finalde geçmişte yaşanalar var

    1
    0 Yorumla
  • Senbenoşubu
    Senbenoşubu Takip Et
    Xper 5 Yaş: 37
    1 yıl

    Her yaşın ayrı bir güzelliği var diyerek teselli ediyorum kendimi

    1
    7 Yorumla
    • karpuzveekmek
      karpuzveekmek
      1 yıl

      😁😁😁 Oda güzell

    • Senbenoşubu
      Senbenoşubu
      1 yıl

      Evet aynı zamanda sana da tavsiye ediyorum 😇😅

    • karpuzveekmek
      karpuzveekmek
      1 yıl

      35 ten sonra bakarız 😉

    • Senbenoşubu
      Senbenoşubu
      1 yıl

      Peki sen bilirsin 😄kaldı 10 😅

    • karpuzveekmek
      karpuzveekmek
      1 yıl

      11 daha yeni girdik 😂😂😂

    • Senbenoşubu
      Senbenoşubu
      1 yıl

      Peki 30 dan sonra görüşürüz 🤣🤣

    • karpuzveekmek
      karpuzveekmek
      1 yıl

      yeter yaw yeterr

  • Salih_tutucu
    Salih_tutucu Takip Et
    Guru Yaş: 41
    1 yıl

    Acele etme 25 yaşda kal, bir dilekçe yaz 3 yıl aynı yaşda kalmak istiyorum diye gerekçelerini bir güzel açıkla yaşı donduruyorsun

    1
    0 Yorumla
  • Ddddddda
    Ddddddda Takip Et
    Xper 6 Yaş: 20 , eic 100%
    1 yıl

    Ruyada gibi yaşıyorsun. İyi mi yapıyoruz ne demek. Hayati bu kadar kendi tercihlerinde ibaret gorme

    0
    0 Yorumla
  • justfunmm
    justfunmm Takip Et
    Xper 6 Yaş: 98 , eic 97%
    1 yıl

    Ya kuru ekmek senin sevgilinmi ya sabahtan kavga edşyoruz o embesil yüzünden

    0
    2 Yorumla
    • karpuzveekmek
      karpuzveekmek
      1 yıl

      😂😂😂 ne alakaa yok bee

      Yorumla
    • justfunmm
      justfunmm
      1 yıl

      Ya öyle bi embesil yüzünden karıyla 35 saat kavga ettik sonra da gitti bıktım ya nerelisin bakim sen güzel kız 😏🥺

      Yorumla
  • mehmet1089
    mehmet1089 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 36 , eic 100%
    1 yıl

    Büyüme bence sen büyüdükçe senle olan hersey buyuyor

    0
    2 Yorumla
    • karpuzveekmek
      karpuzveekmek
      1 yıl

      pause tuşum yok maalesef

      Yorumla
    • mehmet1089
      mehmet1089
      1 yıl

      Kaderine küscen ozaman

      Yorumla
  • inciitanesiii u
    inciitanesiii Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 34
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 9,8b cevap paylaştı.

    Zamani durduramıyoruz malesf

    3
    0 Yorumla
  • Gurbetfamily
    Gurbetfamily Takip Et
    Xper 4 Yaş: 54
    1 yıl

    Daha yolun çok başındasın çok toysun ögreneceğin çok hayat tecrübelerin var. Büyümek çok kötü. Tabii bana göre. Umarım hayat sana iyi davranır tatlım

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (45 üstü)
    1 yıl

    Mutlu yillar canim 💐hediye alamadim ama kusuruma bakma

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    1 yıl

    İyi ki Yaşlandın diyelim öyleyse😅

    Aramıza hoşgeldin🎉🎊

    1
    0 Yorumla
  • şahinn1
    şahinn1 Takip Et
    Guru Yaş: 38 , eic 35%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 907 cevap paylaştı.

    Bende 37 yım daha dün 25 lerdeydim ama zaman geçiyor 🥹

    0
    0 Yorumla
  • CAGRI16
    CAGRI16 Takip Et
    Guru Yaş: 42 , eic 61%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 702 cevap paylaştı.

    Sen buyumek istemeyince ayni yasta kalinmiyor zaman akip gidiyor

    0
    0 Yorumla
  • Mustres
    Mustres Takip Et
    Guru Yaş: 31 , eic 98%
    1 yıl

    Zamanı durdurma yeteneğin mi var büyümeyip napıcaktın

    0
    0 Yorumla
  • AntiAnensefalik
    AntiAnensefalik Takip Et
    Yoda Yaş: 28 , eic 100%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 451 cevap paylaştı.

    Ben en son 22 olduğumu hatırlıyorum 22 den 27 ye hopladım o araı hiç hatırlamıyorum

    0
    0 Yorumla
  • KaplanKral101
    KaplanKral101 Takip Et
    Guru Yaş: 21 , eic 98%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 566 cevap paylaştı.

    Ben de yarın 20 olcam, büyümek bence çocukluktan daha iyi

    0
    0 Yorumla
  • Cebeufuk
    Cebeufuk Takip Et
    Master Yaş: 36 , eic 92%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 563 cevap paylaştı.

    Nasıl teçti bu yıllar dolu dolu mu, pişmanlıklarşa kendine acıyarak mı

    0
    0 Yorumla
  • qizemliruhhh
    qizemliruhhh Takip Et
    Xper 1 Yaş: 27
    1 yıl

    Küçükken hep büyümek isterdik büyüdük keşke hiç buyumeseydik küçük kalsaydik dedik ama mecburen büyüyoruz yas alıyoruz

    1
    0 Yorumla
  • AzraaaAslan
    AzraaaAslan Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30 , eic 96%
    1 yıl

    Keşke hep çocuk kalsak

    1
    1 Yorumla
    • karpuzveekmek
      karpuzveekmek
      1 yıl

      keskeee

      Yorumla
  • Sezyum13
    Sezyum13 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 35
    1 yıl

    Büyükmek senin karar verdiğin bir şey değil. İyi veya kötü büyümek zorundayız

    1
    0 Yorumla
  • pasifuyeyim
    pasifuyeyim Takip Et
    Xper 3 Yaş: 43
    1 yıl

    zamai durduramazsin cok cabu geciyor bir de bakmissin mezardasin hayat bu

    1
    1 Yorumla
    • pasifuyeyim
      pasifuyeyim
      1 yıl

      zamani durduramazsin cok cabuk geciyor bir de bakmissin mezardasin hayat bu

      Yorumla
  • BiliyormBununAdı_AŞK
    BiliyormBununAdı_AŞK Takip Et
    Master Yaş: 34
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 4,2b cevap paylaştı.

    Yaşının tadıni çıkar sorgulama

    1
    2 Yorumla
    • karpuzveekmek
      karpuzveekmek
      1 yıl

      keşkeee

      Yorumla
    • BiliyormBununAdı_AŞK
      BiliyormBununAdı_AŞK
      1 yıl

      Noldu ki ya

      Yorumla
  • sorubozuntusii
    sorubozuntusii Takip Et
    Xper 1 Yaş: 25
    1 yıl

    iyidir iyi meyve gibi olgunlaşıyoruz daha ne isteyelim

    1
    0 Yorumla
  • esra_1212
    esra_1212 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 22
    1 yıl

    Senin adına üzüldüm büyüdükçe her şey daha da içinden çıkılmaz bir hal alıyor

    1
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (173)
Devamını Gör(218)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Kişilik & Karakter > Sorular > 25 oldum. Büyümekle iyi mi yapıyoruz?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Yaşlanmak / büyümek güzel mi? 5 cevap verildi
Ne zaman büyüdüğümüzü anlarız? 19 cevap verildi
Belli bi yaşa gelip hala olgunlaşmamak nasıl olur yahu? 12 cevap verildi
Nasıl olgunlaşırız? 5 cevap verildi
Nasıl olgunlaşırız? 3 cevap verildi
Olgunlaştığımizi nasıl anlarız olgunlaşmak için neler yapabiliriz? 4 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Daha önce yalnız kalmamak için yanlış yerlerde bulundunuz mu?
  • Aileniz size ne sıklıkla, ne kadar para veriyor?
  • Deli misin, akıllı mı?
  • Sağlığına özen gösteriyor musun?
  • Aşk kime yakışır?
  • Evde ya da iş yerinde su arıtıcısı kullanan var mı?
  • Hayatında deniz gibi huzurlu hissettiren neyin var?
  • Gececi tayfa geceye bir şarkı bırakalım mı?
  • Biriyle evlenebilmeniz için hangi özelliklere sahip olması gerekir?
  • Kadınlar neden kahve sunumunu sever?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨