Belli bi yaşa gelip hala olgunlaşmamak nasıl olur yahu?

28-30 olduktan sonra insan nasıl laylaylom olabilir anlamıyorum karşımdaki ailesinin iflas edişini dağılmasını görmüş geçirmiş üstelik

Belli bi yaşa gelip hala olgunlaşmamak nasıl olur yahu?
Cevapla