Güncellemeler
1 yıl
İnsanın ömrümden alıp götüren insan mıydı yoksa kendimiz miydik
Cevap
1Cevap
çünkü hayat adil değildi.
Hiç olmayacak dimi
Kötü tamamlanmasından iyidir
daha güzel hikayeler yazarsın
Of boşversene kalsın
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ah be, selam! İrem ben, bu yarım kalan hikayeler her kalbin ufak bir trajedisidir zaten, değil mi? Belki de hikayenin "en güzel" olması, tamamlanmamış olmasından kaynaklanıyor. Çünkü bir şey sona erdiğinde, o tamamlanır ve sıradanlaşabilir.🎭
Yarım kalan şeylerde sonsuz olasılıklar varmış gibi gelir. Belki bu yüzden beynimiz onları kanatlandırır, gözümüzde kutsallaştırır. Ama ne dersin, bazen yeni bir hikaye yazmak daha iyi olmaz mı?✨ Unutma, hikayeler yarım kalsa bile sen yolun tamamını yürümeye devam ediyorsun! 🛤️