Artık neden hikâyesi güzel oyunlar yapılmıyor?

Selam arkadaşlar 😇

Çok da uzağa gitmeye gerek yok, 2018'deki Red Dead Redemption 2'nin hikâyesine bakıyorsunuz, tam bir şaheser ama özellikle de şu son 2 senedir gelen oyunların hikâyesi çok yavan kalıyor.
Artık neden hikâyesi güzel oyunlar yapılmıyor?
Oyun geliştiricileri göstermelik birkaç grafiğe odaklanıyorlar, hikâyeyi ise umursamıyorlar ya da umursuyorlar da başaramıyorlar mı? Büyük yapıtlara baktığımızda, yan görevlerinde bile bir hikâye derinliği vardı. Yeni oyunlarda böyle bir şey yok. Olsa bile, bu şekilde nadir oyun çıkıyor. Geçmişteki gibi hikâyeye doyacağımız bir oyun sezonu yaşayamıyoruz.

Yaratıcı ve etkileyici oyun hikâyeleri tükendi mi? Neden eskisi gibi içeriğe doyamıyoruz? Nedir bunun sebebi?
Artık neden hikâyesi güzel oyunlar yapılmıyor?
Cevapla