Kişilik & Karakter En son ne zaman birine gerçekten içini döktün ve pişman olmadın? 1mrytprkk Takip Et Guru Yaş: 32 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 12 Yapay Zekaya Sor Güncellemeler1 yıl Süper soruu ✨ En son ne zaman birine gerçekten içini döktün ve pişman olmadın? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 3 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et FenomenEfsane Yaş: 26 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı. bu sitede çok değer verdiğim bir arkadaşıma içimi döktüm ve iyi ki var o 0 0 Yorumla
Emreaydın35 Takip Et Yoda Yaş: 24 , eic 100% 1 yıl Yakın zamanda bı dostum var hakikaten dost ama ne para ile nede satabilcek yarım elma gibiyiz bı dostluğumuz var hakikaten böyle insanın dostu gerek başka arkadaşı olmasada olur 0 0 Yorumla
YanlizligiSeven Takip Et Master Yaş: 21 , eic 100% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 4,4b cevap paylaştı. Sadece bir defa icimi doktum, o da 1 yil 3 ay onceydi sanirim. 1 0 Yorumla
Eskte Takip Et Xper 5 Yaş: 24 , eic 103% 1 yıl Bunun için daima hiç tanımadığım ve bir daha da rastlamayacağım insanları seçiyorum. İsterse dili durmasın pişman olacağım yerlere ulaşmıyor 0 0 Yorumla
Ebru2777 Takip Et Master Yaş: 37 , eic 100% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 5,3b cevap paylaştı. Birine döktüm pişman oldum yaaa beni anlıyor sandım sözünün eri sandım ama o da herkesten farksızmis üzüldüm 0 0 Yorumla
u sinem23__ Takip Et Master Yaş: 29 , eic 100% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 7,6b cevap paylaştı. Kankama anlatırım o rahatlatır teselli eder, kadın dayanışması🙂 0 0 Yorumla
Carvel Takip Et FenomenMaster Yaş: 28 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 7,2b cevap paylaştı. Biraz oldu galiba 0 0 Yorumla
AzraaaAslan Takip Et Xper 6 Yaş: 30 , eic 96% 1 yıl Kardeşime içimi döktüm ve hiç pişman olmadım 0 0 Yorumla
ÇiçeğiburnundaAnne Takip Et Master Yaş: 31 , eic 88% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 6,5b cevap paylaştı. Var böyle bir iki dostum şükür 0 0 Yorumla
portakallıjöle Takip Et Guru Yaş: 36 , eic 100% 1 yıl tam dökmesemde ilk kez pişmanlık hissetmedim 🙂 0 0 Yorumla
koreanturkey Takip Et Guru Yaş: 35 , eic 53% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 2b cevap paylaştı. Öyle insanlar kalmadı artık 0 0 Yorumla
1kahveyenedersin Takip Et Master Yaş: 38 , eic 100% 1 yıl Bugün döktüm ve pişman değilim.🙏 0 0 Yorumla
Envergul0 Takip Et Yoda Yaş: 26 , eic 98% 1 yıl Hiçbir zaman böyle bir şey olmadı mutluyum 0 0 Yorumla
MuratBey262626 Takip Et Guru Yaş: 40 , eic 99% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 684 cevap paylaştı. Aaahh ahh 0 0 Yorumla
m ᴀɴɢᴇʙʟᴀɴᴄ Takip Et Master Yaş: 102 , eic 100% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 3,9b cevap paylaştı. 4-5 ay 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
12Cevap
bu sitede çok değer verdiğim bir arkadaşıma içimi döktüm ve iyi ki var o
Yakın zamanda bı dostum var hakikaten dost ama ne para ile nede satabilcek yarım elma gibiyiz bı dostluğumuz var hakikaten böyle insanın dostu gerek başka arkadaşı olmasada olur
Sadece bir defa icimi doktum, o da 1 yil 3 ay onceydi sanirim.
Bunun için daima hiç tanımadığım ve bir daha da rastlamayacağım insanları seçiyorum. İsterse dili durmasın pişman olacağım yerlere ulaşmıyor
Birine döktüm pişman oldum yaaa beni anlıyor sandım sözünün eri sandım ama o da herkesten farksızmis üzüldüm
Kankama anlatırım o rahatlatır teselli eder, kadın dayanışması🙂
Biraz oldu galiba
Kardeşime içimi döktüm ve hiç pişman olmadım
Var böyle bir iki dostum şükür
tam dökmesemde ilk kez pişmanlık hissetmedim 🙂
Uzun zamandır kimseye içimi dönmedim
Öyle insanlar kalmadı artık
Dökmek istiyorum ama o biri yok
Bugün döktüm ve pişman değilim.🙏
Hiçbir zaman böyle bir şey olmadı mutluyum
Aaahh ahh
4-5 ay
Öyle birisi hiç olmadı
Öyle birisi hiç olmadı
4 ay önce