Evet olmuştu. İş yerimden bir arkadaşıma bir durumdan bahsetmiştim. Akşama kalmadan iki , üç kişiye söylediğini öğrendim. Öfkelendim fazlası ile ama o günden sonra ne bir selamını alırım ne selam veririm. Yanından geçerken bile o yokmuş gibi davranırım.
Oldu. Sürekli bana seslenirken kullanmaya başladı alay etti komik olduğunu sandı ama hiçte komik değildi defalarca uyardım ama devam etti bende bu defa uyarmadım sadece rahatsız olduğumu söyleyip bıraktım artık mesaj attı ama dönmedim saygısı yok çünkü artık bitti...
Zaman zaman yaşıyorsunuz... Söylediğinize pişman oluyorsunuz fakat birşeyde yapamıyorsunuz... Fakat şunu anlıyorsunuz, her söz herkese söylenmez, her emanette herkese teslim edilmez... Yani ehline teslim edilir...
Biraz fazla sıcak kanlı bi insanım Anlatıyorum sonra ulan ben buna bunu neden anlattım ki diye kısa süreli pişman oluyorum sonra hemen geçiyor tuhafım biraz ehsjsk
Hayır. Herkese güvenemem sırlarımı veya yaşadıklarımı anlatacağım tek kişi annem o da benim ölene kadar sırdaşım. Dostlarıma bile çok az sır vermişimdir.
Bende biraz anlatım ama şu an çok pişmanım inşllah kimse duymaz dilin kemiği yok demek bu olsa gerek bilmiyorum 1 ci olayı atlamadan 2 cinsine geçtim ben böyle değildim bilmiyorum yine ne oldu bana bence artık kimseye hiç bir şeyimi anlatmak daha iyi annem laf soktu babamda hemen anlatmiş kadın heralde
Ben her seyimi zamaninda paylaştım derdimi sırrımı paramı imkanlarimi en son olarak en yakinin bile yapmasaydin dedi artık insnalara karşı daha mesafeleyim
en nefret ettiğim şey bu ben birine sır veriyorsam anlattığımla dalga geçemezler geçmemeliler. ben birine güvenip anlatıyorsam ona bildiğini belli etme diye başkasına anlatmamalı. Biri benle ilgili birşey biliyorsa ben görürüm ben anlarım onu
Oldu tabi ki arkadaşım. Bu yüzden insanlarla samimiyet lik kurmanin yanlış olduğunu anladım:) sonucta seni kimse amlamayacak herkes kendi derdinde olacak:)