Normalde geçmişe bakmam. Üzüntü ve kederden baka bir şey göremiyordum. Ama beni mutlu edenler şeyler de varmış. Özellikle İnciciler'in capsleri yok mu? Hâlâ beni mutlu etmeye yetiyor. Eee Geçmişe baktığınıda sizi mutlu eden bir şey söyler misiniz?

Normalde geçmişe bakmam. Üzüntü ve kederden baka bir şey göremiyordum. Ama beni mutlu edenler şeyler de varmış. Özellikle İnciciler'in capsleri yok mu? Hâlâ beni mutlu etmeye yetiyor. Eee Geçmişe baktığınıda sizi mutlu eden bir şey söyler misiniz?

Geçmişimde o kdr da üzüntü keder yok kayıplarım var elbette Allah tüm ölenlere rahmet etsin yinede onlarla keçirdiyim her anı güzel mutlu hatırlıyorum ayrıca ailemin her an yanımda olması da mutluluk, okulu kazandğm an mutluluk vardı ailece tatillerimiz mutlulukluydu her zor anı beraber aşmamız ves çok var Allah izin verdikcə de yenileri ekleniyo
Cevap
5Cevap
mutlu eden bir şey yok
Gerçek mutluluk seni seven ve sevdiklerinle beraber olman
Vekil olarak Allah yeter
Annem ile babam varlıkları hep iyi geldi bana.
Bunu yakin zamanda birine soyledim inanki...
Sevgilin var mi diye sormadi ama onu ima eder gibi bir sey soyledi, ben de " kalbimde Allah sevgisi var" dedim, o da cevap vermedi ilk.. sonra vicdanli Allah sevgisi olan insanlarin cogalmasi vs gibi birseyler yazmis. SOnra 2-3gun sonra bir mesaj atti, edebiyat parcalar hibi.. ben de soru isarwti attim. ben adamin hasiyim gii bir mesaj atmis cevap yazmadim
Geçmiş ölüm gibidir asla geri gelmez o yüzden geçmişi hiç anmam
Amedspor un Ankara gücünü yenmesi olabilir
Eski günler güzeldi bi tek o var mutlu eden
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?