Gerçek manada yalnızım. Maddi olarak cebimde çok para olmasa da iyi kötü bir evim ve arabam var. Ailesel olarakta bazı konuları aşarsak sorun yok diyebilirim.
Ama gel gelelim yalnızım. İş ve aile harici bir yaşantım yok gibi. Hayatımda biri oldu 7 sene sonunda saçma şekilde bitti. O yoluna baktı ben senelerce toparlayamadım. 4 sene sonra biri olur gibi oldu, o da saçma ve tamamen yanlış şeyleri yapmaktan vazgeçmedi. Tam kopmadık ancak hayatımda veya değil diyemiyorum. Ayda yılda bir temasımız olursa oluyor.
Özetle durum bu ve çok bunaldım. İçimi dökmeye ihtiyacım var
Ama gel gelelim yalnızım. İş ve aile harici bir yaşantım yok gibi. Hayatımda biri oldu 7 sene sonunda saçma şekilde bitti. O yoluna baktı ben senelerce toparlayamadım. 4 sene sonra biri olur gibi oldu, o da saçma ve tamamen yanlış şeyleri yapmaktan vazgeçmedi. Tam kopmadık ancak hayatımda veya değil diyemiyorum. Ayda yılda bir temasımız olursa oluyor.
Özetle durum bu ve çok bunaldım. İçimi dökmeye ihtiyacım var
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer