Fedakar ve vefakar insan olmak neden insana hep eksi puan yazar?

Konu aileyi bile kapsıyor olsa sonu hep hüsran. Kalsan ziyan oluyosun gitsen bi parçan hep eksik. Gidemiyosun da zaten bizi yanlız bırakma hakkımızı helal etmeyiz cart curt. Değişik manipülasyon stilleri işte. Alma verme dengesini koruyamıyorum. Çevrem içinde öyle. Derler ya iyiliğe sormuşlar nereye gidiyosun diye sahibimi düdüklemeye demiş. O hesap. var mı şöyle güzel bi reçete yazabilicek üstad..
Fedakar ve vefakar insan olmak neden insana hep eksi puan yazar?
Cevapla