Vefa bence bir duygu durumudur. Vicdan ve merhamet gibi bir olgun. Yani merhametsiz ve vicdansız bir insanın. Vefalı olma imkanı yoktur. Aslında bana göre, toplum olarak gerçekten vefasız bir kültürdeniz. Genelleme yapmak yanlış ama ben böyle olduğunu düşünüyorum. Çünkü çok denk geldim. Okudum ve gördüm.
Dün bir öğretim üyesi otoparkta köpekleri dovüyor birde ıslatıp karektersiz merhamet yoksunu mikrop insanlar göstermelık yapıyorlar galıba ama vefalı duygulu çok tanıdığım var Allah ıyılerle karşılaştırsın