
neyse şimdi o sevdiğim ışıklı yolu yalnız mı yürüyeceğim? 🍂✨

neyse şimdi o sevdiğim ışıklı yolu yalnız mı yürüyeceğim? 🍂✨
Gece yürüyüşü mü. Yok bu sevdadan vazgeçeli uzun yıllar oldu. Yürüyüşe diye çıkıp psikolojimi bozarak eve dönmeye niyetim yok. Arkamı sağımı solumu kollamaktan bu saatte bu adrenalin bana fazla.
Ben gece yürüyüşünü daha çok severim çünkü hava daha soğuk oluyor. jsj
ştt hasta olursun şimdi sen yürüme sjhsh
Biri beni düşünüyor hdjjd
yo sen bilirsin umrumda diyiill 😂😛
Hahhaha Kardeş değil düşman jdjdjjd
teşekkür ederim🥳❤️
rica ederim kiiii❤️🌸
❤️🌸
Geceyi daha çok seviyorum
eveet bencede
İnsanın şimdi gezesi geldi 😄
ya eveet😄
Neyse artık yarına erteleyelim 🤭😄
erteleyelim 😄
Yarın görüşmek üzere 😄🫡
çikolata getirmeyi unutmaa 😄✌️
Ahahah unutmam hangi çikolata 😄
hmm vazgeçtim dondurma olsun çikolatalı 😄😅
Tamamdır o iş bende 😄 🫡
tamam şimdi oldu yarın görüşürüz 😊😄
Görüşürüz 😁😇
EİC için Teşekkür ederim 😇🙏🏻
ne demek rica ederim 🌷🌸
😌😇🙏🏻
Cevap
13Cevap
Gece yürüyüşü, daha sessiz sakin etraf huzurlu ve sakin geliyor bana
bir de hafiften rüzgar esecek tam huzur
bir de gözlerini kapat dans et kimseyi umursamaca 😄
neyse sen sigaraya o zaman devam :d
😄😄
gece tabi ki de
Benim için ikiside ideal ama huzur ve ruh saglıgı için sabah hava aydınlanmadan yolda aydınlancak sekilde kosmak sabah yani
Evet o da güzel oluyor
Gece yürüyüşü ama benim gece dışarı çıkmam yasak 🤣🤣
aynı durumm🫠🫠
Sabah yürüyüşü o kadar iyi geliyor ki insana
Şarkı dinlerken gece gündüz fark etmiyor huzuru o ara bulurum
Gece değil de gün batı mı
Evet tam güneş batarken.. 🥀🌅
Evet güzel olur
Geceyi severim
bir de yağmur yağacak 😄
Offf off
Tabii ki gündüz vakti hayvanları seve seve yürümek müthiş🧚♀️
Ben hiç yürüyüş yapmam
neden ki
hm depresyon gibi mi
hmm anladım belki günlerini farklı yaşamaya çalışabilirsin yani değişiklik getir yürüyüş yapabilirsin mesela kulaklık tak doğada yürümek iyi geliyordur
Peki hep mi böyleydin sonradan mı oldun sosyal hayatın hiç olmadı mı
Çocukluğumdan beri utangaç çekingen içime kapanık sessiz öz güvensiz asosyal biriyim ama çocukken dışarı çıkıyordum okula da gittim ama hiç açılamadım zamanla eve kendimi kapattım senelerdir evden dışarı çıkmıyorum gençliğim hep evde geçti maalesef senelerce eve kapalı yaşamak beni çok olumsuz etkiledi
peki yalnız mı yaşıyorsun
ama böyle geçmez ki hayat
yeni bir başlangıç yapabilirsin yani geç değil ki azcık sosyalleşmeye çalışabilirsin bence
Çocukluğumdan beri kendimi aşamıyorum hiç açılamıyorum çocukluğum ergenliğim gençliğim hep böyle geçti hiç değişemedim kendimi hep geri çektim eve kapandım sosyalleşemedim diğerleri gibi olamadım maalesef hayatı eksik yaşadım hep güçsüz başarısız oldum yetersiz pasif kaldım kendimi hayata yabancı kalmış gibi hissediyorum resmen ömrüm evde tükeniyor senelerce eve kapalı yaşamaktan sağlığımda olumsuz etkilendi
Bu durumdan seni senden başka kimse çıkaramaz ne desem boş olur şimdi içinden gelmeli yani küçük adımlarla hayatına değişiklik getirebilirsin günlerini planlamaya çalışabilirsin şöyle düşünün dışardaki o insanlar senden hiç bir farkları yok eninde sonunda hepimiz aynı yere toprağın altına gireceğiz bi yüz yıl sonra kimse seni hatırlamayacak zaten hiç var olmamış gibi olacağız o yüzden şu kısa zamanımızı bu garip dünyada kendimizi üzmemeliyiz
Adım atamıyorum ki çocukluğumdan beri aşamadığım şeyler var yaşım ilerledikçe benim için her şey daha da zorlaştı ne yapacağımı nereden nasıl başlayacağımı bilmiyorum kendimi güçsüz yetersiz hissediyorum öz güvenim sosyal ve iletişim becerilerim gelişmedi dış dünyaya yabancı kaldım insanlardan istemsizce utanıyorum çekiniyorum kendimi geri çekiyorum hiçbir şekilde sosyalleşemiyorum hayatımı istemeyerek evde geçirdim geçirmeye devam ediyorum
😕
Kimle yürüdüğüne bağlı
Yürüyüş yapmak huzurlu gelmiyor bana.
Gece yürüyüşü
Gündüz
Gece severim yollar tenha hatta boş.
Gece
Kmisi de iyidid
Manitaya yürüyüş🤭
Gecee
Gece
Gece tabi ki
Gündüz
tebrikler gündüz diyen ilk kişisin :d
Gece yürüyüşü
gece tabiki
Gece
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?