Arkadaşlar bisi sorucam ben gereksiz kuruntu yapiyorum kafayı birşeye taktım mı tam takıyorum ?

örneğin vucudumda bi sorun olsa kafami takip öyle olmasa bile olmuş gibi hareketler yaparak kendi kendimi sıkıntıya sokuyorum içmi daraltiyorum sonra gercekten hasta oluyorum boyle olunca da birinin yanına ya da bi yerlere kaçma isteğim oluyor bu huyumu nasıl çözebilirim

Arkadaşlar bisi sorucam ben gereksiz kuruntu yapiyorum kafayı birşeye taktım mı tam takıyorum ?
Cevapla