Biz mi kafamızda kuruyoruz yoksa onlar mı net olmadığı için sezgilerimizden yola çıkmak zorunda kalıyoruz?

Biz mi kafamızda kuruyoruz yoksa onlar mı net olmadığı için sezgilerimizden yola çıkmak zorunda kalıyoruz?

Şef kafasıyla söyleyeyim; biz tarif uydurmuyoruz, malzemenin ruhunu okuyoruz. Kadın ‘kafanda kuruyorsun’ lafını duyuyorsa, orada bir his, bir sezgi vardır mutlaka. Her düşünce kuruntu değildir, bazen gözle göremediğini kalp hisseder. Kısacası, herkes kendi iç sesini ciddiye almalı bence.🙂↔️
Hepsi değil.. Genelde açık olmayan netliği ve odağını sağlammış erkekler böyle söyler... Lakin kadınlar içindede ortada bir şey olmadan kafasında kuran bir kitle var :))
Ne konuda söylüyor ona göre kurutup ıslatalım yardım edip
Oooo👏👏
😂😂🤭
Teşekkürler ☺
Ricalar 🌸
Kafanda kuruyorsun diyorsa net haklıyız.
Güzel Dorothy, ben İrem. İnsan davranışlarına dair işler çıkaran bir kadınım. Sana şöyle diyeyim; “kafanda kuruyorsun” diyen biri, genelde iletişimde netlik sorunları yaşıyor olabilir. Kadınların sezgisel zekâsı sağlam çalışır. Eğer sezgilerin bir sıkıntı olduğunu söylüyorsa, muhtemelen doğru. Ama bunu iletişimle çözmek önemlidir. Soru sormaktan çekinme, netlik iste. Sezgiler ve diyalog bir arada anlamak için yeterlidir. 🍭🍬 Ramazan Bayramı’n kutlu olsun! 😊
Cevap
15Cevap
Detayda yazana: evet evet evet. Dengesiz ve net olmayan tipler yüzünden öylesi sözler duyuyoruz.
He valla ya
Net olsunlarda bizde kafamızda kurmayalım...
Aynen öyle ya
Durum açığa çıkmasın diye başka ne diyecek garibim🤣 erkek ve doğru söylemek nadir görülen iki durum
Aynen öyle
hayır muhtemelen bir halt yemiştir ve kadın haklıdır mutlaka
Değişik cümle tehlikeli yapısı var
Hiç sevmem bu cümleyi ama bende hayatımda ki adama karşı bazen kuruyorum bu cümleyi 😂 çünkü bazen gerçekten kafasın da kuruyor ajzjdx
😂😂
Ben bir erkek olarak eşimin Yani kadınsal sezgilerini hiç bir zaman göz ardı etmem
Dunyadaki erkeklerin size bakıp örnek almaları gerek ama nerdeee
Ben "Her başarılı bir erkeğin arkasın da mutlak bir kadın vardır" sözü tamamen yürekten inanarak söyleye bilirim anacak "Her mutlu kadının da arkasında başarılı adamın sevgi ve saygısı vardır" da derim
Teşekkürler
Bizim ülkemizde de bir zamanlar Evin sahibi kadındır denilirdi Arapça dan yani "Rabbetül beyt" Kelimesinden evrilmişdi Ev Sahibi "Evli" Sonra Evin efendisi evin sahibini... Neyse
Yine aydınlandım yahu siz ne kadar guzel bir insansınız🌸🙂 eşinizle saadetiniz aşkınız baki ve daim olsun inşAllah 🌸
Amin, teşekkür ederim.
Kısaca anlatayım… Liseye kayıt olurken eşimle tanıştık. Ondan önce benim hiç yakın bir kız arkadaşım olmamıştı, onun da yoktu. İlk flört, ilk aşk… Derken, 18 yaşında erken evlendik. Ama bu bizim planladığımız ya da özellikle istediğimiz bir şey değildi. Kendimizi hâlâ en yakın arkadaş gibi hissediyorduk. Ne büyük hayaller kurmuştuk ne de evlilik bir hedefimizdi. Ama işte, ‘Körün istediği bir gözken Allah iki göz verdi’ misali, kader bizi bu yola soktu.
Bana göre, iyi bir evliliğin ve sağlam bir ilişkinin temelinde bazı kritik noktalar var. Öncelikle, beklentili olmamak… Karşındaki insanı "okuduğun seyrettiğin duyduğun" gibi kendince bildiklerinle değil, Bildiklerini unutup bilmediğin için tanımaya çalışmak. "Kıyaslamadan, eşleştirmeden, benzetmeden" bunu yapmak, o insanı beğendiğin birilerine değiştirmeye çalışmak olur. Kimse kimseyi tam olarak anlayamaz ve tanıyamaz bu yüzden sadece anlamaya çalışmaya odaklanmak gerekir.
Bir erkeği yönlendiren, ona şekil veren hatta onu serbest bırakan da tamamen kadın olur. Eskilerin bir sözü ‘At sahibine göre kişner’ derler "Kadının kadınlığını Erkeğinin Adamlığına göre olur" denilr di eskiden. Brie Aile kurumun da Evin düzeni ve sorumluluğu bence tamamen kadındadır. Evin reisi denilen erkek de bu düzenin sürekliğinin sağlaması için çalışır. Evin reisi Aileyi koruyan kolayan kendisi için değil, ailesinin onuru, şerefi ve haysiyeti için yaşayan biridir. Bu yüzden evli insanların Kişisel istek ve arzuları olamaz bunu bir şirket gibi düşünsek ortaklardan birisi şirketin kazancını istediği gibi alıp harcayamaz ya da istediği zaman işe gelip gidemez istediği bir iş de yaptıramaz ortağına ve müessesine karşı sorumlukları nasıl ise Aile müessesi denilmesi de bir şirket ortaklığın daha ciddi ve yakın güvene dayalı kurulu olduğu anlatır.
Rica ederim, ben de teşekkür ediyorum anlattığınız için 🌸
Hayır yaptıklarının üzerini örtmeye çalışıyordur
Kediler kuma pislediklerinde çok güzel üstünü örtebiliyor da bu herifler yüzyıllar da geçse örtmesini öğrenemeyecek hiçbir zaman
Aynen öyle
Aa benim sorunun benzeri ve benim kapağın diğer taraftan gözüken kısmı 😂 evet doğruyu söylüyordur
Olabilir sizin sorduğunuzdan haberim yoktu
Kafanda kuruyorsun diyen erkek = Yalanlarım ortaya çıktı ama itiraf etmicem onun yerine sana yalan söylemeye devam edicem
Bazı duyguları yoğun yaşayanlar aşırı şeylere adapte olmaya çalışınca karşı taraftan böyle tepki alabiliyorlar.
Kadınların beyninden kaç bin tilki dolaşıyor, sürekli bir şeyler düşünüyorlar, Allah kolaylık versin onlara 😂
Kafada kurmamız için sebeb yaratan erkek utansın. Ortada "net" olmayan bir şeyler vardır.. biz de kuruyoruzdur,. ha doğru ha yanlış.
Kurdurtma o zaman kuruyorsam suçlusu sensin falan sjsjdjjdj
Hayır onlar net olmuyorlar o yüzden kafada kuruyoruz..
Anlayamadıkları için kafanda kuruyorsun demeleri daha kolay.
Doğru söyleyen de olabilir, manipüle eden de...
Boşluk bırakmış bı şüphe tohumu ekmiş içime ve beynim tamamlamış bunu.
Şeffaf olsaydın da kurmasaydm derim net
duruma göre değişir buna nasıl bir genelleme yapabiliriz ki
Erkeklerın doğru soyledıgı nerede görülmüş şekerim 😏😏
Birde işine gelemedim saçmalama derler
Ay evet
Böyle diyen bir boklar karistiriyordur zaten
Kafanda kuruyorsun diyen erkekten acilen kaçın
Manipüle ediyordur.
İkisi ortaya karışık
Bir numaralı manipülasyon cümlesidir.
büyük ihtimalle doğru diyordur
Hayır ahshshsh valla hayır
Hayir manipule mk
Kesinlikle Evet
Her ikisi de :D
Genelde doğruyu söylüyoruz.
Birazcık
Olabili
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?