Kişilik & Karakter Soruya soruyla cevap verenlere gıcık olur musunuz? canımseniçekti Takip Et Xper 3 Yaş: 31 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 34 Yapay Zekaya Sor Ben de sanrm bunlardanım 😄 Güncellemeler1 yıl Süper soru 🖤 Soruya soruyla cevap verenlere gıcık olur musunuz? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 7 kişi beğendi
u inciitanesiii Takip Et FenomenMaster Yaş: 34 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 9,8b cevap paylaştı. Ne demek Soruya soruyla cevap verenlere gıcık olur musunuz?Şaka şaka.. olurum tabi zaman kazanıyor aklıca 1 0 Yorumla
AşkıÖldürmek Takip Et FenomenMaster Yaş: 32 1 yıl Aşırı sinir olurum soruyu yineler dururum😂 0 0 Yorumla
WUNDERWAFFE__ Takip Et Guru Yaş: 26 , eic 100% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 1,3b cevap paylaştı. https://youtu.be/RUM4GNRjrrE?si=TV4Cp1_o5rV-z785 0 0 Yorumla
BuOlsa Takip Et Master Yaş: 42 , eic 34% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 6,5b cevap paylaştı. Ama bazen konuyu anlamak icin sart değil...'mi sence diyormuşum ☺️ 1 0 Yorumla
FaikBeyy Takip Et Yoda Yaş: 25 , eic 100% 1 yıl Benim en gıcık ve en sinir olduğum şeyler;- Yalan.- İnkar etmek. 0 0 Yorumla
AzraaaAslan Takip Et Xper 6 Yaş: 30 , eic 96% 1 yıl Evet bide üstün koru cevap verenlere aşırı gıcık kaparım 0 0 Yorumla
tortitotilla Takip Et Master Yaş: 31 , eic 100% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 4,8b cevap paylaştı. Olmam bende sorarım soru döngüsünde kaybolalım jdjd 0 0 Yorumla
Altay_41 Takip Et Xper 6 Yaş: 31 , eic 100% 1 yıl Soruya soruyla cevap verince cevap kendi kendine ortaya çıkıyor yani mantıksız değil 0 0 Yorumla
1kahveyenedersin Takip Et Master Yaş: 38 , eic 100% 1 yıl Verecek bir cevabı olmayanların yaptıkları tam da böyle. 0 0 Yorumla
Barbarosakman Takip Et Guru Yaş: 30 , eic 100% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 1b cevap paylaştı. Karadenizliler genelde bunu yapar 1 0 Yorumla
akrepkrall08 Takip Et Xper 5 Yaş: 31 1 yıl Soruya soruyla cevap vermek denge bozar , gıcık olurlar tabiki 0 0 Yorumla
--Wɪɴᴄʜᴇꜱᴛᴇʀ Takip Et Bilge Yaş: 28 , eic 100% 1 yıl Burası genel olarak sıkıcı gıcık insanla dolu 1 0 Yorumla
herakleitosubenyedim Takip Et Yoda Yaş: 26 , eic 100% 1 yıl Hayır zeki insanlar öyle yapar çünkü taktiktir 0 0 Yorumla
Yangınvar005 Takip Et Master Yaş: 40 , eic 91% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 1b cevap paylaştı. Şahsen önce cevaplar sonra soru sprarım 😀 0 0 Yorumla
KalkYerimeYat Takip Et Guru Yaş: 35 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 1,3b cevap paylaştı. Sen olur musun? 0 0 Yorumla
birsuskuncicek Takip Et Mentor Yaş: 28 , eic 81% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 22,4b cevap paylaştı. Olmam pek 1 0 Yorumla
myd1oez Takip Et Master Yaş: 34 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 17,4b cevap paylaştı. Evet niye öyle yapıyorsunuz bakayım 0 0 Yorumla
proofstriker39 Takip Et Guru Yaş: 41 , eic 97% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 1,1b cevap paylaştı. Bazen 0 0 Yorumla
Aristokratımsı Takip Et Master Yaş: 32 , eic 100% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 8b cevap paylaştı. Hangi soruyla? 0 0 Yorumla
_ѵɑӀҽղԵíղ0_ Takip Et Guru Yaş: 39 , eic 100% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 2,6b cevap paylaştı. Tamam derim. 0 0 Yorumla
Maturemale Takip Et Master Yaş: 46 , eic 99% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 1,6b cevap paylaştı. Neden🤣 0 0 Yorumla
Memoo00007 Takip Et Master Yaş: 30 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 4,5b cevap paylaştı. olur muyum sdfsdfsd 1 0 Yorumla
HoşafAğızlı Takip Et Master Yaş: 28 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 4,6b cevap paylaştı. Harbi ya 0 0 Yorumla
Semihh98 Takip Et Master Yaş: 28 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 6,9b cevap paylaştı. Sinir olmuyorum 0 0 Yorumla
Dostoviski Takip Et Master Yaş: 36 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 3,9b cevap paylaştı. Hemde nasıl. 0 0 Yorumla
_Thanos_ Takip Et Master Yaş: 32 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 3,4b cevap paylaştı. Bende 0 0 Yorumla
agorasevdası Takip Et Master Yaş: 32 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 1,4b cevap paylaştı. Nasıl yani 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
41Cevap
Ne demek Soruya soruyla cevap verenlere gıcık olur musunuz?
Şaka şaka.. olurum tabi zaman kazanıyor aklıca
Aşırı sinir olurum soruyu yineler dururum😂
Ama bazen konuyu anlamak icin sart değil...'mi sence diyormuşum ☺️
Benim en gıcık ve en sinir olduğum şeyler;
- Yalan.
- İnkar etmek.
Evet bide üstün koru cevap verenlere aşırı gıcık kaparım
Olmam bende sorarım soru döngüsünde kaybolalım jdjd
Soruya soruyla cevap verince cevap kendi kendine ortaya çıkıyor yani mantıksız değil
Verecek bir cevabı olmayanların yaptıkları tam da böyle.
Karadenizliler genelde bunu yapar
Soruya soruyla cevap vermek denge bozar , gıcık olurlar tabiki
Burası genel olarak sıkıcı gıcık insanla dolu
Nasıl soruyla cevap veren? 🤣🤣
Hangi sorularda yapiosun bunu 😃
Çok sinir bozucu evet
Olur muyuz? 🤣
Çok fazla abartınca keyfi kaçar
Yani çok ciddiye almam
Hayır zeki insanlar öyle yapar çünkü taktiktir
Şahsen önce cevaplar sonra soru sprarım 😀
Evet bide fark etmez diyenlere
Gıcık olur muyum? 🤣🤣🤣
Sen olur musun?
Olmam pek
Evet oluyorum
Evet niye öyle yapıyorsunuz bakayım
Olmam
Fizik çok iyi ayrıca soruna cevap hayır
Nedenki
Oluyorum ama kendim de yapıyorum
Olur musun? 😉
Sinir bozucu
Nevet olurum
Hangi soruya 😆😂
Bazen
Hangi soruyla?
Herkese gıcık olurum
Evet...
Tamam derim.
Evet
Hiç olmam
Evet
Direk M@lmisin derim
Neden🤣
Kaç beden? Cevap ver ama!!! 😀🤣😂
Evet
olur muyum sdfsdfsd
Harbi ya
Sinir olmuyorum
Sen olur musun? :D
Ölemisin😂
Hemde nasıl.
Bende
Nasıl yani
Her zaman değil