Yoksa yapayalnızmısın?
Sahte dostluklar olacağına yanlız olmak daha iyidir bana göre?
Sahte dostluklar olacağına yanlız olmak daha iyidir bana göre?


Laf olsun diye soruyorlar yoksa kimsenin umurunda değil halim hatırım.
Cevap
11Cevap
halimi hatrımı soran yok
Yok kimse halimi hatırımı sormaz
Banam hariç sabahları muhakkak arar öğlen gibide annem🎁
Dün çok sinirlerim bozuktu o yüzden kimse aramıyor sormuyor hışmıma uğramamak için
Maalesef yok yalnızım ben genelde
Herkes yanliz
Maalesef öyle ama tabi değer veren bir kişi var inşallah yokluğunu görmem uzun bir süre
Umarım öyledir
Ben öyle düşünüyorum inşallah öyledir değer veriyordur yoksa çok üzülürüm
Onunla anlasiyorsaniz üzmüyorsan neden değer vermesinki
Bazen bilmeden istemeden bir şekilde üzüyorum canını sıkıyorum ama onun da huyu o huysuz öyle olunca ortalık karışıyor ama işte değer vermek anlayışlı olmak güvenmekmekten kastım kötü bir düşüncesi bilerek yanlış yapmayacağını bilmek bunlar olunca bir şekilde kısa süreliğine bir sinir krizi oluyor
Allah yardımcın olsun ozaman ne diyim zor olur senin için
Yok ben gayet memnunum 😁
Ozaman sıkıntı yok diyelimmi
Diyelim diyelim sıkıntı yok o olsun da sıkıntı da olsun hiç önemli değil
☺☺☺☺
🌼😊
Evet var çok şükür
Biz soruyoruzda bizimkini soran yok
Vardır
Var sağ olsunlar.
Evet konuşamıyorum.
Hayır pek yok
Yok bea.
Maalesef yok
Tek tabancayız
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar