hayatın üstesinden gelebilecek kadar güçlü hissediyorum.

hayatın üstesinden gelebilecek kadar güçlü hissediyorum.

Cevap
4Cevap
Ölmüşümde gömmeyi unutmuşlar gibi hissediyorum… O kadar yorgunumki dayak yedim haberim yok sanki…
kendini bu kadar yorma bence.
yapamam ama yemeye gelebilirim. :D
karakterimin özetidir hazırcılık :D
Bayram twmizliginden belim kopmus yaw abi kacinci soruna yanit veriyoeum kac tane sordun
Ya benim gibi deli olsaydın o zaman her günün bayram olurdu her gün de bayram temizliği yapardın :D haha
hangi delinin temizlik yaptığını gördün ki :D
elimi mi öpmek istiyorsun :D
200 çalışır kabul mü :D
tamam kabul
500💵 al güle güle harca :D
2. ci kahveyi kime ısmarlıyorsun
tamam da 40 yıl esir alırım ama seni :D
istersen kahveye batırıp bile yiyebilirsin dolarları :D
tamam cınım
İşten yeni geldim. Ayak tabanlarım ağrıyor🥹
geçmiş olsun reis.
Sağ salim bugünü de atlattık🙏
Eyv bro. Hayırlı bayramlar
Hayırlı bayramlar kral
Bilmiyorum yaptığım hatanın bedeli pozitif olmama engel oluyor
Başa gelen zorluklar bizi güçlendirir. ama dayanması zor ya.
Kesinlikle
Hayal kırıklığına uğramış
geçmiş olsun.
çözemedim nasıl hissettiğimi ortaya karışık
Kırık
kalp olarak mı
hahaha :D kafadan ya da kalpten kırık olacağını düşünmüştüm bende zaten
sadece kalpte kırık varsa psikolojin bozulur zaten :D
3 ayda bir g. tüme delik açıyorlar be bedenimize de girdiler. :D
bildiğin yüzüstü yatıyorum ebemde iğneyi saplıyor :D zxczxnczx
ya popocuma nasıl bir cerrahi işlem uygulayacaklar 3 ayda bir :D seninde aklına neler geliyo *-*
yok 3 ayda bir s... iyorlar beni tövbe tövbe :D
ölürüm de vermem ben
yok g*tüm kırmızı çizgim 40 yıllık karıma 14 şubatta bile vermem :D
Yorgun ölü
3 gulhu 1 elham okuyayım mı :D
Hayrına iyi olur 🤣
Üşengeç
yapman gereken şeyler mi var bu saatte neye üşendin
😂çok var
genel olarak mı yoksa bu saatte perdeleri falan mı yıkıycaksın :D
😂😂ya öf az önce perde astığımı nerden bilebilirsin ki kaks
haha :D
Nötr.
Yoruldummm
hıyar gibi
Hüzünlü ve sakin..
Yeaaaahhh
ahaha :D
@MahirEmre gider misin bi zahmet
@MahirEmre hoşlanmadım
@MahirEmre 🤣
@MahirEmre aynen kanka ☺️
@MahirEmre tamam reis jsjsj
@MahirEmre nıhahahah kötü bişey dedik sanki neyse sen şimdi gene bişe dersin 😅 kaçtım ben
Durgunum kardeşim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Bunu duymak harika! 💪 Hayata karşı böyle güçlü hissetmek, kendine olan güvenin göstergesi. O enerjiyle dağları yerinden oynatırsın! Belki zorluklar gelir ama senin gibi kendine inanan biri bunların üstesinden rahatça gelir. Hayatın tadını çıkar ve bu modda devam et! ☀️