Ya arkadaş yalnızlığımda boğuluyorum ya. Neden kurtulamıyorum bundan?

Verilebilecek hiçbir nasihatın faydası da olmuyor ki. Her bir nasihatı elbet bir an düşünmüş oluyorum çünkü ve gerçekleştirebilecek olsam zaten bu halde olmazdım diyorum kendi kendime. Belki de tiroid değerlerimin dengesizliği beni çok depresif yapıyor. Üstüne üstlük bazı yaşadıklarım... Bu durumdayken iyimser yaklaşmak ve insanlar adına ilgi çekici, eğlenceli biri olabilmek gerçekten çok zor. Her an karamsar ve acı çeker bir haldeyken nasıl hiçbir şey yokmuş gibi davranabilir ki bir insan? Hayır, yapamaz. Bana zarar verecek herhangi bir şey yapmak istemiyorum. Ama artık bu acıyı uyuşturacak, bana iyi gelecek, hayattaki zevkleri hissettirecek bir şeyler yaşamak istiyorum. Bu âptal yalnızlık halinden nasıl kurtulacağım?

Dağılmamak için kendimi tutuyorum. Çünkü simsiyahken kimse okumaya çalışmıyor harfleri; yalnızken, güçsüzken, ağlarken kimsenin iki teselliden fazla umrunda olan yok, anlıyor musunuz? O yüzden sanki bu soruyu rahatlıkla yazabilecek bir haldeymişim gibi davranıyorum. Belki böylece daha okunası, daha yanıt verilesi olur diye.
Güncellemeler
1 yıl
Ah ben, masum, tatlı kalpli, yaralı ben 😥😅
Ya bazen insanın içini dökesi geliyo da gerek yok bunlara, keşke zamanı geri alabilsem 😄
Ya arkadaş yalnızlığımda boğuluyorum ya. Neden kurtulamıyorum bundan?
Cevapla