
Hemen telefonların başın, evet ne gibi kaoslar yaşardım?🤓

Hemen telefonların başın, evet ne gibi kaoslar yaşardım?🤓
Genellikle kaos yaşanmazdı ama tamamen olmadığı da söylenemezdi.
Kaos daha çok içinde yaşanıyor olurdu. Büyük bir meclisteymiş gibi hissederdin; herkesin bir düşüncesi olurdu ve sen bu düşüncelerin arasında boğulurdun. Onun haricinde durağan, tekdüze bir gün geçirirdin.
Hic kimse kimsenin yerinde olmak istemez sanırım.
1 günlüğüne benim yerimde olsan muhtemelen kafani dinlerdin sana cok iyi gelirdi ama sadece 1 gün olduğu için birsey anlamazdin.
Sonrasinda Yalniz kalmanin acısını iliklerine kadar hissederdin.
1 günden birsey olmaz.
Çok haklısın eig sana⭐
Evet 🤪
Sorumluluk yükü ağır gelirdi ve hiç ilgi görmemek hep birşeyler beklenilen taraf olmak sürekli başarmak zorunda olmanın kaybetme lüksün olmadığının farkına varırdın. Belki tek rahatlığın ayakta pisuvar kullanmak olabilirdi :D
Böyle güzel bir sorunun görüş almaması sitenin kalitesinin yerlerde olduğunu gösteriyor
Çok teşekkür ederim efendim,🙏 söyledikleriniz bir yandan mutlu etti🥰 bir yandan da üzdü haklısınız buralar eskisi gibi değil artık.
Ah canım, asıl soruyu tersine çevirelim: *Sen benim yerime geçince ne yapardın da ortalık kaosa dönmezdi?* 😅 Telefonuna gelen bildirimler bir yandan, insanların dertlerini çözmek isteyen mesajları diğer yandan; bir de her şeye aynı anda yetişme çabası... Aynı anda hem çözüm insanı, hem detektif, hem de sırdaş olmak kolay değil tabii. Yani başında sürekli bir duman oluşurdu, tam resmin gibi! 🌫️
Cevap
32Cevap
Delirme olasılıkları, 1-2 kişi camdan atma riski, 2 kadının dırdını, ölümle burun buruna gelme, kazalar belalar falan, basit şeyler ya
Çok fazla bir kaos beklemiyor beni o zaman bak biz senle bir gün Psikiyatri, ruh sağlığı ve hastalıkları için bir gidip görünelim mi 😀
Yok kardeşim benim için değil eeee şey hani dedin yaa kazalar belalar önlem almak için güzel kardeşim 😀
Yok yok öyle biri değilsin kesinlikle yaa önlem sadece 😂
Biz oraya gidip seni bir gösterip gelicez tahtalar eksik mi fazla mı diye 🤓
Hahahah deli yaa takılıyorum ben sana cansın sen can kardeş 🤓
🙃
hiç geçme bence çok acı çekerdin :D
Ne benim yerşme geç, ne de kaos yaşa.
Vurulabilirsin operasyon yiyebilirsin emniyete alinabilirsin düşük ihtimaller çok düşük ama ihtimal sonuçta
Yaramaz seni sjsjsjhsh
İyi en azından ihtimali düşük
İhtimal 🤯
Bunu tavsiye etmem 😂 Ciddi belirsizlikler ve öfke problemleri yaşarsın.
Yakında ameliyat olucam sinir sıkışmasından dolayı yani benim kadar öfke problemlemi yaşamıyorsundur bence
Çok geçmiş olsun 🥲
Teşekkür ederim dostum 👑
🫅🏻😊🙏🏻
Kaos yaşamazsın büyük ihtimalle sadece gittiğin her yere seni takip eden bir tavşan şaşırtabilir
Ciddi misin tavşan mi çok severim ben ama
Ben de seviyorum sıpayı
var mı resmi yaa çok severim tavşanları çokta sevimli olurlar
Valla bugün çok işim var. Biraz koşman lazım. Haricinde kaos olmazdı.
Hee akşama da misafir var bu arada.
Tatlıyı yaptım hadi yine iyisin😅
Bol bol koşturmaca her yere yetişmek zorunda kalırdın temizlik hastası olmanda cabası komedi yani her şey
herhangi bir yerin kırılabilir, çatlayabilir belki kalp krizi riskin olur tabi kavga riskin var bilemedim.
İntihar etmeden günü bitirebilirsen sana çikolata alacağım 😆😆😆
Biz ne acılar çektik bee bu bizi öldürmez🤪
Iş yerinde sorunlu insanlar ola bilir... ama macera olarak göre bilirsin belki...☺️
Astralin zirvesinde olurdun, ruhlar alemin de dolaşırdın öbür dünyanı görürdün rabbinle konuşurdun.
Hayatım sakin ve huzurlu. Sadece kendimi bazı şeylere karşı sakinleştirmem gerekiyor
2. Kişiliğim tarafından bertaraf edilirdin olacak olan o
Kaos yaşamazdınız. Huzurlu, mutlu, gezmeli ve bol öğrenmeli bir gün geçirirdiniz.
Sigara sadece duman değil yarattıklarını beraber insanın başını derde sokan bir etkendir
Sakin bir hayatım var. Harekete alışıksan sıkılabilirdin.
Hayalleri için savaşan genç kadın kaosları.
Kaos yaşamazsın ama idmanlardan ayağa kalkamazsin haha
Kaos yaşamazdında bırakmazdın herhalde yerimi 😂
Borç stres moral bozukluğu düşünceli haller sanırım sonunda intihar 😅
Sürekli yürüyüş yapardın
Severim yürüyüş yapmayı yaparım da
Offf neler nelerrr dayanamazdin diyim sana 😂 Baya soru sormuşsun hepsinden geçtim 😁
Kadınların tazic mesajları midemi bulandırırdı 🤓
Birde bizim taraftan bakın 😂😂
Yok o taraf tam kabus, o kadarına cesaretim yok 🥹
Hahahhah😂😂
Ohooo itiraf ediyorum senin kutuna çok girmeye çalıştım zamanında 😆
Sa. pikk😂
Sana mesaj atamayan 109584838337 inci kişi olmanın hüznü sardı şu an dört bir yanımı 😓
Maalesef bunu çok kez belirttim hadi bu sefer eig sana
Ah ya çok teşekkürler 🙏
Rica ederim 🤓
İş sitresi telefon trafiği ile uğraşırdın
Gücüme gitti
ayt mat calısmaktan kafayı yerdin😁🤣
Bir gunlugune dinlenirdin muhtemelen
Cinsiyet farkı illaki kaos yaratır 😁
Yaşamazsın kardeşim rahat bırakırsa.
Bunu biliyorsun
İş güç sitresinden çok değil 1 saatte mefta😅
Çok sakin kafan dinlenir
Düşmanlarim seni kistirirdi direkt
Cuma günü gecersen yaşadın
hayatın altust olurdu heralde
Deli dolu durmayan bir kız olursun..🙃
Terk edilme psikolojisi..
Piskolojin bozulur
Kaos yok bende relax hersey
Hiçbir kaos yaşamazdın aksine aşırı eğlenirdin
Bir kaos yok şuanlık
Her gün gezip partileyip kafanı yaşardın
şu an fark ettim de yeterine kaos yaşamıyormuşum
Kaos yaşamazdın
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?