Hayata nasıl bakıyorsun? Senin yerine geçsem nasıl bir hayatım olurdu?

Empatiden uzun zamandır bahsetmiyordum. Seninle yerlerimizi değiştirsek nasıl bir hayat yaşardım? Kendimi bir bataklıkta mı bulurdum, cennet bahçesinde mi?

Yaşıyoruz işte bir şekilde..
Yaşıyoruz işte bir şekilde..

Ormanın derinliklerinde mi bulurdum kendimi, bulutların üstünde uçarken mi?

#hayalet #nsan

Güncellemeler
+1 yıl
§ seçilmiş eyvAllah fulya 🌿
Hayata nasıl bakıyorsun? Senin yerine geçsem nasıl bir hayatım olurdu?
Cevapla