Duygularımızla başa çıkmanın en doğru yolu, onları yok saymak değil mi?

Selamm,

Duygularınızla nasıl başa çıkıyorsunuz? Ben görmezden geliyorum sksks

Duygularımızla başa çıkmanın en doğru yolu, onları yok saymak değil mi?
Duygularımızla başa çıkmanın en doğru yolu, onları yok saymak değil mi?
Cevapla