Güzel/yakışıklı olduğunuzu illa birilerinin söylemesi mi gerek yoksa zaten öyleyim deyip umursamaz mısınız?

İnsanın kendini farkında olması çok güzel bir şey.

Özgüven sahibi insanlara bayiliyoeum tâbi yerinde olanlara :))

Güzel/yakışıklı olduğunuzu illa birilerinin söylemesi mi gerek yoksa zaten öyleyim deyip umursamaz mısınız?
Cevapla