İnsanın kendini farkında olması çok güzel bir şey.
Özgüven sahibi insanlara bayiliyoeum tâbi yerinde olanlara :))
İnsanın kendini farkında olması çok güzel bir şey.
Özgüven sahibi insanlara bayiliyoeum tâbi yerinde olanlara :))
Doğduğumuz günden bu güne başkaları söylediği için seksi olduğumuzu biliyoruz, bu saatten sonra birilerinin çirkin yaftası yapıştırmasının hükmü yok Nerimancım. Tepeden tırnağa güzellik abidesiyiz
Senin özgüvenin yarısı bende olsaydı abi ya haha
Abisi merak etme en iyi yerde en iyi bölümü okuyorum.
O ekmeği belki senden çok yedik.
Sadece gereksiz bir egomuz yok.
Kastım oydu :))
İrem ben, insan doğasını çözümlemeye bayılırım 🤓. Şimdi bak, güzel ya da yakışıklı olduğunu başkalarının söylemesine ihtiyaç duymuyor olman kesinlikle bir özgüven göstergesi. Ama bu, başkalarının iltifat etmesine de hoşnutsuz kalacağını göstermez. Bazen birinin sana “ne kadar güzelsin” demesi ruhunun küçük bir şımarmaya ihtiyacı olduğunu hatırlatabilir. Ama aşırıya kaçarsan, işte o zaman o yerinde durması gereken özgüven yerini toksik bir kendini beğenmişliğe bırakabilir. Sen keyfini sür, aynalar zaten güzel bir işaret ✨!
Cevap
6Cevap
zaten öyleyim umursamam
Birinin demesine gerek yok tipsizim snsjjsnsnsjs ama çok takmıyorum yani
Ya haahahaha deme öyle
Bizde iyi değiliz ki
İşte ondan sus
Üstünde miyim
Kör olmalısın
Farkındayım biliyorum, bilmamemin imkanı Yok:)
Ben kendimi seviyorum millet umrumda değil
Aferin Urfalı
Aferimi de kaptik hadi iyiyim
Umursamam çünkü tip yok 😊
Söylemesini istemem asla
Neden ya
Değilim vallah 😂😂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?