Birisi var bana sürekli çok güzelsin diyor bu konu hakkında bir şey sormak istiyorum bakar mısınız?

Çalıştığım iş yerinden biri var ama benden 6 yaş küçük.

Arada hep bakar ve gelip sohbet eder. Ve çok güzelsin diyor.

Bazen depoda denk geliyoruz. Ama ben sevgilimden yeni ayrıldım ve onu unutmak istiyorum.

Bana iltifat eden kişi de çok yakışıklı. Sizce şans versem mi büyük ihtimalle şans verebilirim çünkü duygusal olarak çökmüş durumdayim 🙄

Birisi var bana sürekli çok güzelsin diyor bu konu hakkında bir şey sormak istiyorum bakar mısınız?
Cevapla