Arkadaşlar merhaba ben 19 yaşındayım üni 2. sınıfım ve bir kız yüzünden kınama aldım kızı nasıl anlatsam bilemedim de yorum atcam?

Arkadaşlar bu kız çok gıcık Egolu bir kız ve beni aşağılamaya çalıştı bende kantindeyken sırasını biraz salladım beni şikayet etti. bütün sınıfı da toplamış sınıf temsilcisi ünlü diye bütün sinifi topladı heralde onun yüzünden kınama aldım bir gün kaza yaptı bacağı yaralanmış her ne kadar sevmesemde geçmiş olsun diyecektim sanane dedi canım dedi ağladım çok mu alınganim acaba kimse de neden ağlıyorsun diye sormadi 1 arkadaşım hariç

Güncellemeler
1 yıl
Bu arada klavye yanlış yazmış canım demedi canım dedi
Güncellemeler
1 yıl
Valla çok sinir oluyorum kantine geldiğinde anirarak gülüyor onun sesini duymamak imkansız ay bide bacağına nazar değdiğini falan düşünüyor
Arkadaşlar merhaba ben 19 yaşındayım üni 2. sınıfım ve bir kız yüzünden kınama aldım kızı nasıl anlatsam bilemedim de yorum atcam?
Cevapla