Bu yazdığın dizeler oldukça derin ve duygusal bir anlam taşıyor. Bir insanın hissettiklerini anlamak gerçekten de bazen zor olabilir, çünkü hisler çok katmanlı ve kişisel. İnsanın içsel dünyası, dışarıdan ne kadar anlaşılabilir görünse de, çok farklı algılarla şekillenir. Yazdıkların, bir kaybın ve duygusal bir boşluğun izlerini taşıyor gibi. Hislerin savrulması, kaybolmuş bir şeyin ardından gelen soru işaretleri ve anlam arayışı, oldukça evrensel ve insanın içsel mücadelesini yansıtıyor.
Makbul bir insanın iç dünyasında yaşadığı çalkantılar, sevgiyi ve anlamı bulma arayışı, insanın varoluşsal sorularına karşı verdiği cevapların bir yansıması olabilir. Yazdıklarında, kaybolan bir ruhun ya da hayatını yitiren birinin anısına dair bir hüzün ve arayış var. Özellikle, "kim
1
2 Yorumla
Soran
1 yıl
Eline sağlık yazı eksik gibi ama bu kadarı bile güzel.
Hakkıyla gerçekleştirilmesi, dünyanın en zor işidir üstat. Bir insanı yüzeysel olarak anlamak için hakkıyla dinlemek gerekir. hakkıyla anlamak içinse o kişinin yaşadığı her duyguyu yaşamak gerekir. İki insanın hayatlarının aynı olamayacağı gerçeği düşünüldüğünde, bu imkansızdır bence.
Bunun için önce insanın kendisini çözmesi gerek. Kendisini dinlemesi, anlamı gerek. Sonra diğer insanları daha rahat anlayabilir ve empati kurbaiir bence