Teşekkürler
Birine karşı olan duygularınızın karşılıksız olduğunu öğrendiğinizde nasıl hissettiniz ve nasıl başa çıktınız?
Teşekkürler
40 yaşında abim gibi gördüğüm 20 yaşındaki insan hoşlandığım kızla sevgili olduğunu öğrendim, ancak kızla ben sevgili değildim fakat bu durum beni bayağı bir üzdü.

Benimle Aynı Durumu Yaşayan Var Mı?
Öncelikle 1 sene sürdü bu duyguyu aslan hem deneyimsiz olmam hemde yaşam küçüktü kazananlar Şu an 28 yaşındayım ve kendime çok gülüyorum ne kadar abartmisim ne kadar buyutmusum gözümde diye iyki olmamış diye böyle düşünürsek yaşarsın bunu ama dusur ve istersen hala alamazsın bunu böyle bi fikir veriyim sana gözünde küçülür ve kendinden başka birini buyutme
Yok yani ben de 32 yaşındayım hani hayatım boyunca bunlar birçok defa yaşadım gördüğüm biliyorum ama yani insan ne bileyim Bir anda bir acayip oluyor Tamam kızın istememesini anlarım sevmek istemek zorunda değil Ama senin sohbet ettiğin muhabbet ettiğin abi dediğin 40 yaşındaki adamın adı sevgili olduğunu öğrenince insan bir acayip oluyor
Hayır adamı da görsen var ya böyle 40 yaşında efendi görünen karı kızla hiçbir ilgisi olmayan tip gibi böyle abi kardeşim ayaklarına götürüyor vallahi
Aman geçti gitti işte ben de niye niye bir anda bu kadar kıskançlık krizine girdim ve bunlarla uğraştım ben de bilmiyorum
O zaten hesabını falan kapatmış aramızı bozdun diyordu bana
Çok farklı bir duygu nasil anlatsam kalbıne bir sızı saplanıyor acısı bambaşka bir boyutda ve tıbbın buna bir çağresi yok zamanla hafifliyor ama o acıyı unutamiyorsun unutmak önüne bakmak bir çözüm ama o his unutulmuyor
Yani Tamam benim de yaşım büyük kabul ediyorum kabul edip etmemek önemli değil ama yani konuştuğum insanın da özellikle 40 yaşında bir adamın da bir de evlenip evli olan veya karısını aldatmış bir adamı nasıl söyleyeyim böyle yerden yere vurup da ondan sonra kendisinin çocuğu yaşında birisiyle sevgili olduğunu bir de benim ilgi duyduğum kıza sevgili olduğunu öğrenmek zoruma gitti
Saglik olsun
Üzucu
Senin yaptığın üzücü zamanında beni engellemişsin
Bnmi yooooo tanimiomki
Önceki hesabımı
Zamana bırakmak gerekiyor
Cevap
2Cevap
Ben kimseden hoşlanmam
Kanka senin de çok değişik bir hayatın var sen burayla ilişki yaşıyorsun
Kimi kizlar olgun kendinden baya yaşça büyük erkeklerden hoslanir hatta bu yaş farkı onlari tahrik bile edebilir misal ben bilmiyorum bu durum ya bir travma ya da psikolojik olabilir
Gerçekten anlamadım yani Instagram'da falan da konuşuyorduk sohbet ediyorduk muhabbet ediyorduk duygularımı açmıştım hani benden de yaşça küçüktü benim de yaşım göre büyük Tamam kabul ediyorum ama yani en azından bunu beklemiyordum
Ondan büyük olman önemli değil yaşlı olmadıkça ilgisini cekmezsin 😂
Ama var ya öyle bir rezil ettim ki hesabını kapatıp gitmek durumunda kaldı 😂
Kız onu tercih etmişse bunu sorgulamak sana düşmez..
Niye bana düşmüyor hesabını sorarım abi dediğim kişi kendinden 20 yaş küçük kızla sevgili olup Bir de benim arkadaşımla oluyorsa ben onu sorarım ha yaptığım doğru mu değil ama o duyguyla doğruyu yanlışı düşünemiyorsun abla
Unutup önüme baktım. Kendimi harap edecek halim yok
Hayır bir de adama diyorum ki abi senden beklemezdim diyorum yani adam neyse yazıyor engelliyor
İkisini de hayatından çıkarıp önüne bakmalısın
Öyle yapıyorum zaten
En büyük ceza birini görmezden gelmektir. Öyle yap
Zaten öyle bir rezil ettim ki hesabını kapatmak zorunda kaldı
Burdan mıydı ikisi de
Aynen
Haha garip insanlar
Bunların hepsi sevişmek için
Ahaha doğru
Sıcacık vajinanın içine girmek ve bedenindeki sperme boşaltmak için hepsi 😎
Bir sene karsiliksiz sevdim sonunda kullanildigimi anladım vazgeçtim, özgürleştim. Bazi duygular zorla yaratilmiyor maalesef kabullenip kendini seçmeli insan bazen..
Brnim sevdiğim kişi beni sevmek zorunda değil. Çabaladım ama olmadı. gerçekten üzüldüm ağladım ama hızlı bir hayat temposu ve zaman tabiki unutturdu. Hrle de kötü şekilde reddedildiyseniz daha çabuk unutulmalı.
Sevişmeye devam desene
Daha kafa yapısı oturmadığı için ergen duygularla başlanmış bir ilişki olduğunu düşünüyorum. 25-40 olsa daha anlaşılır bir durum.
Kötü bir durum , onunla alakani kes bence canın daha fazla yanmasın, zamanla unutursun
Zaten engelledi hesabını falan kapattı
Sen de engelle umarım unutursun
Öyle ya ne yapacağız bir anda bildiğim kadarıyla araları bozulmuş aramız düzeltti falan diyordu en son
Bana aramızı bozdun aramızı düzelt diyordu
Yüzsüzlük değil mi?
Yüzsüzlüğün daniskası tabii ben ne yaptım adamın profilinde her yeri yazdım kızın profilinde her yere yazdım bunu ondan sonra baktım kız profilini kapatmış
İyi yapmışsın böylelerinden uzak durmalı
Hayır bir de resimdeki gibi gördüğün gibi gelmiş Bir de bana söylüyor 😂
Kotu bir durum olsa gerek
Gerçekten kötü bir durum
Yapcak bir şey yok. Unutmak silmek en iyisi
Kalite kokuyorsun
Rica ederim tanımak isterim
40 yaşında da 20 yaşındakı kıza bakmazsın be
Bakmış işte bakmış gördüğüme mi inanayım
Tövbe
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?