Bu hayatta tek başınıza olduğunuz bilseydiniz napardınız?

Ben öyleyim cunku ailem bile olmemi istiyor bir kisi mi birkisi bile olmaz mi dertlesecek hayatinda insanin Şu an o kadar kimsem yokki buraya yaziyorum benim yerimde olsaydiniz napardiniz olmek bir kurtulus ama herseyin sonu iste istemiyorum bu yuzden yapayalnizim karanlik odada tek basima oturup aglamaktan baska bisey elime gelmiyor
Bu hayatta tek başınıza olduğunuz bilseydiniz napardınız?
Cevapla