Aynaya baktığında gerçekten beğeniyor musun, yoksa sadece alışkanlıktan mı bakıyorsun?

İnsan bazen aynaya baktığında kendini gerçekten beğenir, özgüveni tavan yapar, bazen de en küçük kusurlara bile takılıp eleştirir. Güzellik algısı kişiden kişiye değişse de, önemli olan kendini nasıl hissettiğin ve kendine ne kadar değer verdiğin.

Peki, sen aynaya baktığında kendini nasıl görüyorsun?
Aynaya baktığında gerçekten beğeniyor musun, yoksa sadece alışkanlıktan mı bakıyorsun?
Aynaya baktığında gerçekten beğeniyor musun, yoksa sadece alışkanlıktan mı bakıyorsun?
Cevapla