Karşı Cinsin size yaklaşımının nasıl olmasını tercih edersiniz?

Bazı insanları cana yakın konuşkan girişken olmasını isterken , bazı insanlar daha sakin ve mesafeli yaklaşımdan hoşlanırlar.

🌷
🌷

Peki Siz nasıl bir yaklaşımı ideal olarak tanımlarsınız?

Ben neşe seviyorum galiba:) ve şu bana dendiğinde mutluluk veriyor önemsediğim bir şey galiba: “ yanında kendim olabiliyorum “

Karşı Cinsin size yaklaşımının nasıl olmasını tercih edersiniz?
Cevapla