Sabah sabah ben ne yaşıyorum ya neler duyuyorum 😂
Derin KS iş başında 😂😂
Sabah sabah ben ne yaşıyorum ya neler duyuyorum 😂
Derin KS iş başında 😂😂
Milletin ağzı torba değil ki büzelim muhakkak birileri yüzüme gülüp arkamdan konuşmuşluğu olmuştur bu zamana kadar kulağıma gerçi bir şey gelmedi kötü bir şekilde ama gelse de umursar mıyım zannetmem beni bilen biliyor sende kendini bildiğin sürece tak a kafana boşuna canını sıkma hiç bir şeye lafı getiren kişiye de bakman lazım doğru mu diyor diye
Haklısın prenses.
Teşekkürler prens.
4 sene önce burada öyle bir şey yaşamıştım ben sık sık da yaşıyordum zaten Ağzı olan konuşuyor işte çuval değil ki büzesin boş insanlar.
Oldu, ortaya da çıktı gerçeği sfhjk
Bakıyorlar sesiz mizaçtayz ondan hep dhkk etmiyorum tabisi de. Fjjlş
Evet, sesimiz gür çıkmalı bu sebeple gerektiği yerde. ❇
Arkandayım bantla fhkkkk
Ettim gitti sfhkkkk
Ricalar güzel gören gözler 🔎❇klşş
Eic için teşekkür ederim 👼
suçlanmışımdır ama takmıyorum hiç bir şekilde.. beni bilen zaten benden bilir arkamdan konuşulan dedikodulara aldırmazlar. bu sitede maalesef çok dedikodu dönüyor ama hiç biriyle ilgilenmiyorum ben kendi halimde takılıyorum sadece
Böyle şeyler ister istemez can sıkabiliyor kardeşim. Çok özen gösterdiğin, geçmişte ya da şu anda önem verdiğin insanlar seni kötü biri olarak gördüğünde ve sana hoş olmayan şeyler söylediğinde önemsiyorsun.
maalesef üzücü oluyor ama demek ki onlar doğru kişi değilmiş demektir
Aynen öyle kardeşim. Biri senin hakkında kötü konuşulan şeylere inanıyorsa, sana hiçbir zaman inanmamıştır. Bunu unutma.
Aynen öyle abi bende yaşadım bunu. arkamdan dedikodu yapmışlar. bir arkadaşım söz de arkadaşım da onlara inanmış benden uzaklaşmıştı sildim gitti zaten.
En iyisi..
Cevap
12Cevap
Evlilik sürecimde eski kaynanam tarafından bu tür şeylere çok maruz kaldım insanın yapmadigi söylemedigi şeylerle muhatap olması gerçekten insanın zoruna gidiyor Allah var gam yok dedik sustuk
Ciddi bir durum yaşamadım öyle 🤔
Evet doğru yapmadığımız şeylerle suçlandık e zaten Eğer burası için soruyorsan buranın olayı o insanlar böyle kaos entrika saçma sapan şeyleri sevdiği için bazen insanlar bir şeyler yapması bile arada bir dedikodu laf taşıma söz konusu oluyor öyle kadın ağızlılar çok burada sonra da gelirsen adamlık taslar ondan sonra başımıza gelmedi değil burayı kullanan herkesin başına gelmiştir geçmiş olsun.
Neyse ya umrumda değil. İsteyen istediğini düşünsün. Ben susuyorum 😏
Sıkma canını koy gitsin
KS dedikodu/magazin tayfasının söylediği ve yaptığı her şey hayatlarında elde edemedikleri zevki burada gıybet yaparak elde etmek. Ama maalesef karma var. Yapılmamış birseyi yapılmış gibi söylemek ve bunu yaymak kendilerinin çok daha kötüsünü yaşayacağını gösterir her zaman. Ve ek olarak dini bilgisi zayıf insanlar gıybet yapmayı daha çok sever cehennemden korkmadikları için.
Keşke yaptığım şeyleri söylemiş olsalar sksnsldmd ama merak etmesinler. Ne istiyorlarsa yapacağım onlara 😂
Denendi :D reelde sanalda. Vaktimi çalan kimseye hakkımı helal etmiyorum :D reelde olanlar çok zorladı kendimi aklayana kadar canım çıktı :D sonra canlarını çıkardım ayrı mesele :D
Evet oldu , iftira atan kişiden her şey bekliyorum artık duymadığım yapmadığım daha neler var kim bilir. Önümüze geçemeyenler, arkamızdan konuşuyor heryerde.😎
Bir üye var beni birine benzetiyor kim olduğunu bilmiyorum ne neci kim bu diyorum boş ver diyordu en son engelledim o kadar akıl tutulması yasayan ml var ki hangi biriyle ugrasalım :dd
Suçlayanı yolarım pişman olur denesin bi 😂 ama tavsiye etmiyorum çünkü parçalarım iftiraya uyuz olduğum kadar hiçbir şeye uyuz olmuyorum
Hayır olsun
Ben de anlamadığım için cevap veremiyorum
Algılar çok farklı olabiliyor. Sosyal medyadan gözlem ayrı, kişiyi tanıyarak yorumlama ayrı.
Suçlandım tabi. Ama oralı olmadım.
Doğrudur.
İftira atan çok oldu evet ama umrumda bile olmadı 👎 herkes bir gün çekecek yaptığı şeylerin acısını onu bekliyorum 😀
Çamur at izi kalsın sksjskd
Ddkdkjffk 😀
Dün bizim soruya gelmiştin. Olay mi çıkmış 😂. X. d
Yaptıklarım için pişman değilim aklım hala yapmadiklarimda. Bu hayatta her şey neşesine😂
Evet hem aile içinde, hem toplum ve hem de meslek hayatımda çok dikkatli olduğum halde, haksız suçlamalara maruz kaldım. Ama hep bir şekilde üstesinden geldim.
Suçlanacam mesela denicek ki sen iğrenç insansın falan ben hazırlıklıyım herşeye herkes kendine yakışanı yapar bu hayatta bunu der bunu söylerim bana bişey olmaz olan onlara olur
Çook en son birinin babası öldü diye dalga geçmişim orada bıraktım isteyen istediğini desin inanan kendi kaybeder.
Ya bazan benim b12 aktif oluyor dense bile duymamış gibi oluyorum ne zaman dedin oluyorum onun için çok oluyor
Ohoo bir kelime başka başka şeylere aman... ben beni biliyorum yeterli..
evet iftiraya uğramaktan o kadar nefret ediyorum ki anlatamam
Evet sagolsun canım akrabalarım özellikle (baba tarafi)
Umrumda değil kimse illaki suclandik
Deger verdiklerim suclarsa kendime gelemem bir süre
Çok fazla suçlandım
Yapmadıklarım için pişmanım 😅
Vallahi öyle.
Engellemiştir o, aklı varsa biraz 🙂
Reele taşımaya gerek yok klavye kahramanlarını.
Öptükten sonra devamı geliyor, yine de sen bilirsin 😅
Ay noldu yine😂
Dedikoduyu gelip anlatan kisinin de kim oldugu onemli yalniz 😂
Şöyle boşvermişlik hdjsbd
Evet, suçlandım.
Evet
Evet maalesef.
Patrick Bateman oğlunmu😂😂
aklım hala yapamadıklarımda😎
Oooho hemde nasıl.
Oldu tabi 😂
Neler duydun? :O
Evet illaki oluyor
Evet bazen suçlandım
Yok suçlanmadım. Burası değişik bi ortam cidden🙄
suçlandım
Maalesef oldu
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?