Eskiden çok fazla arkadaş ortamım vardı şimdi 3-5 kişi tek bulunduruyorum eskisi gibi ortamlarda da takılmıyorum. Değişiyoruz dmi?

Siz de böyle misiniz? Yaş 26 oldu yaşlanıyoruz galiba 😀
Eskiden çok fazla arkadaş ortamım vardı şimdi 3-5 kişi tek bulunduruyorum eskisi gibi ortamlarda da takılmıyorum. Değişiyoruz dmi?
Cevapla