Yaşamak İçin Sebebim Yok *Ntihara da cesaretim Yok Ne Yapacağım?

İşim yok param yok okulum yok arkadaşım yok sevdiğim yok arabam yok kredi kartım yok pasaportum yok ehliyetim yok diplomam yok tipim yok sesim yok boyum yok. koca dünyada bir hiçim anca bilgisayar oynarım.

Yaşamak İçin Sebebim Yok *Ntihara da cesaretim Yok Ne Yapacağım?
Cevapla