Yaşamak için hiçbir sebebim kalmadı ne yapmalıyım?

Ailemin istemediği biriyle evlendiğim için ailem benimle konuşmuyor, kocamı yakın arkadaşımla bastım boşandık, aldatmanın verdiği stresle oğlumu düşürdüm depresyon geçirdim o dönemde hiçbir şeye isteğim kalmadığı için işten istifa ettim ve şu an maddi sıkıntılarla mücadele ediyorum üstelik ben bu mücadeleyi verirken çevremde benim bu zor durumumdan faydalanmak isteyen kötü niyetle insanlarlada mücadele ediyorum. Tüm bunların üstüne bir de hastalık çıktı başıma. Ne yapacağım bilmiyorum sanki bu hayat her şey benden nefret ediyormuş gibi geliyor hiçbir şey iyi gitmiyor. Çevremde kimsem kalmadı tutunabileceğim tek bir dal bile yok artık ne yapacağım nasıl yaşayacağım ben?
Yaşamak için hiçbir sebebim kalmadı ne yapmalıyım?
Cevapla