Olmak istediğiniz kişi olmaya çalışıp başaramayınca gelen rahatlığı sever misiniz?

Bence nefis bir huzur farkındalığı, kimseye ve kendine bir şeyler kanıtlama arzusundan arınıp sadece yaşamak için tat almak için yaşamak güzel bir şey. Bu yüzden bazen güzel bir çaba sonucu kaybetmek kazanmaktan daha mutlu edebilir. Elbette sonuçta insan kendini kazanmalı. Fukara bir kaybedişten bahsetmiyorum. Çünkü bizde mazlumluğu övme palavrası da yaygındır zenginler sever bu yalanı.

Olmak istediğiniz kişi olmaya çalışıp başaramayınca gelen rahatlığı sever misiniz?
Cevapla