Zamanin nasıl akıp geçtiğini anlayamıyorum çocukluk bi anda yok oldu duygusalım , umarım her istediğimi gerçekleştirebileceğim yaş olur 🩷🫶🏼


Doğum günün kutlu olsunn🎂 Ben de 7 gün önce 23 yaşıma girdim. Gerçekten garip bir duygu zaman o kadar çabuk geçiyor ki 10 yaşımda mahallede maç yaptığım günler dün gibi aklımda.. Bir gün bir bakmışız saçlarımız beyazlamaya başlamış.. Yaşlanıyoruz 😊
Teşekkür ederimmm🩷🩷
Evet ne yazık ki öyle zaman çok çabuk geçiyor ne olduğunu bile anlayamadan büyümüşüz
Aynen öyle. Umarım yeni yaşında bütün güzellikler seni bulsunn sağlıklı huzurlu musmutlu yaşlaraa 💙💙
Cok teşekkür ederim çok naziksin🫶🏼
Cevap
25Cevap
evet garip hissettiriyor ama takılmıyorum hiç yaşlarım aynı geçiyor çünkü
doğum günün kutlu olsun nice mutlu yıllar dilerim
Teşekkür ederimmm🩷
rica ederimmm 🩷
İyi ki doğmuşsun. Evet bı anda o özendiğin büyüklerin hayatının içinde buluyorsun kendini tuhaf
Teşekkür ederim canım benim🩷, haklısın evet bu farkındalık geliyor.
Rica ederim 🤍
Doğum günün kutlu olsun. Nice sağlık mutlu huzurlu sevdiklerin ile hayırlı ömür nasip Rabbim 🎈🎉🎂
Cok teşekkür ederim 🩷🩷
Rica ederim ♥️🌹🧿
Her yaşın kendine has bir güzelliği var. Umarım her şey gönlünüzce olur..
Teşekkür ederim canım benim 🩷
An itibariyle kutlu olsun. Bana da garip hissettiriyor..
Teşekkür ederimmm hemde nasıl
Kıymetini bilmek lazım
Saglıklı mutlu bır yasam dılıyorum.. Iyıkı dogdun diyenlerin hıç bıtmesın
Cok teşekkür ederim mutlu oldum 🩷
Bankada öyle hissettiriyor. Önceden 26 yaş çok büyük gelirdi gözümde su misali akmış zaman
Ad günün kutlu olsun🫶🏻 olgunluğun başladığı yaşlar
O zaman şu herkesin sormak istediği soruyu soruyorum hazır mısın 😊😊😂🤣
Bende 3 gün sonra 23 olacam garip hissetmiyorum ama büyümek istemiyorum
Doğum günün kutlu olsun 💐aynı duyguları yaşıyoruz 19 uda benim ama böyle bir tuhafım hem heyecan var hemde böyle bir hüzün var gibi
Şimdiden kutlarım güzelim teşekkür ederim bu arada 🩷
Vay be seni tanıdığımda 24 yaşındaydın. Doğum günün kutlu olsun nice mutlu senelere inşallah. 💫
24 mu 😄ben mi emin misin
Teşekkür ederim bu arada
Evet sendin 😄
Ben buraya geldiğimde 25tim diye biliyorum
1 veya 1.5 senedir görüyorum seni işte hemen hemen 24 sonu 25 başı o zaman 😄
Ha bak o olabilir ahaha zaman hızlı geçiyor desene :))
Aynen öyle Xper 4-5 olduğunu hatırlıyorum senin çünkü :D
Sen ciddi misin 😂
Evet eski hesabımdayken senin "Bilge" olduğunu hatırlıyorum, hatta kutladım 😄
Zaman hızlı geçiyor evet, iyi ki doğdun prenses 🎉🎊🥳 dik durmaya önem ver ihmal etme
Cok teşekkür ederim 🩷
Rica ederim canım ❤️
Omurganda bir problem yok değil mi
Hayır şükür yok
Buna sevindim, zayıf olduğun için herhalde bana duruşun farklı gelmiş olabilir
Evet olabilir ama bir şey yok durustan büyük ihtimal
Evet. Fiziğin gayet güzel, omuzların geniş ama biraz kilo alırsan daha iyi olursun fıstık
Biliyon mu hiç alamıyorum 58de kaldım öyle 174 boyum var o yüzden
5 kilo alsan görünüşün baya fark eder yani, kalça kısmın gayet yerinde ama üst kısmın özellikle omuzların çok zayıf
5 kilo çok değil mi😄
Hayır boyun uzun ve dediğim gibi omuzlar baya geniş anca dolarsın 😊😅 tecrübe konuşuyor sen söylediklerime önem ver
Ahahahaha valla o kdr yiyorum ki göbeğe veriyo sadece ne hikmetse
Seni üzecek bir cümlem mi oldu sustun kıvırcık 😔
Abartma kız karnın dümdüz, dedim ya alt kısım maşallahı var sadece 😅😀
Hayır yok başka yerden arkadaşlarim mesaj atmıştı da ona bakiyordm
Hmm eniştemiz var yani hshsh
Arkadas dedim ya deli
Kızda tamam ama erkekten arkadaş olmaz fıstık hshsh
Hangi şehirdesin bu arada
Erkek olduğunu kim dedi 😄
Çevrendeki erkekler rahat vermez ki sana, doğum günü bahanesiyle yürür dururlar artık 😅😅
Yok ya bende kimse ekli değil 60 kişi falan burdan da mesajlarım açık degl zaten başka yer yok ahahaha kafi
Bekle birazdan nasıl açtırıyorum senin mesajları hshshs şaka bir yana burdan mı devam edicez fıstığım
Al işte yine sustu hshsh
Başka nerden devam edilir fındığım hahaha
Bir takip atarım sende ordan dönersin bana balım hshsh
Fıstık neyin var aniden durdun kayboldun bir anda
Ahahaha bu ne
Nereye gitttin sen gece, uyudum ya hshshs
Doğum günün için sana şarkılar yazdırdım beğenmedin mi 😅😘
Kıvırcık noluyor umursamıyorsun artık beni
Ah kıvırcık ah noluyor böyle
Seni tanıyor muyum?
Hayır ama keşke öyle bir şey gerçekleşse
Ahahaha bak sen
Hangi şehirdesin?
Napcan nerde olduğumu sıpa
Düzün konuş ya şişko
Şişko mi simdi yersin sopayı kıçına
🤣🤣
İnsanın yaşlandığını hissetiği yaş 26 yasiymis 😂
Sen yaşadıklarıma bak😂
Ne yaşadin 😂
Kardeşimi toprağa verdim mesela bu yetmez mi
Çok üzüldüm ama ben buna ya ne denir bilemiyorum
Diyecek bir şey olsa ben derdim zaten sorun değil:)
Umarım 26 yaşın sana uğurlu gelir ve hep güzel şeyler yaşarsın
Umarım teşekkür ederim 😊
Doğum günün kutlu olsun bu arada nice mutlu senelere 💙
Teşekkür ederim 🩷🩷
Rica ederim ☺
Enteresan bir duygu evet
Yeni yalın sağlık huzur mutluluk getirsin canım 🫶🏼🫶🏼
Teşekkür ederim canım benim 🩷
Mutlu yıllae prenses , kopruden once son cıkısrasın haberın olsun/)
Teşekkür ederim🩷
Neden öyle bir şey dedin
Cok guzelsın cunku
Teşekkür ederim de konu alakasini anlayamadim😄
Gel anlatayım , boyle ulu orta olmaz:;
Kutlu olsun , 30 olmak kolay olmadı :D
Teşekkür ederim 😄🫶🏼 eminin öyledir
Rica ederim darısı başına😅
Olgunlaşmak iyidir boş ver :))
Biz kafada olgunlastik bakma sen hayat çabuk büyüttü
Off beeee naptilr sana boyle
Ne yapmadılar ki
Tuhh be kotu olmusss
Mutlu sağlıklı bol kazançlı yillarin olsun
Teşekkür ederim 🩷
Bende 25 oldum😃
Bugün mü kizz
Eveett
Kutlarım bebisim 🩷
İyi ki doğmuşuz teşekkür ederim 🌸
Umarım ne hayalin varsa gerçeklesir🫶🏼
İnşallah sağol umarım seninde yüzünden gülümsemen hiç eksik olmaz💫
Çokça amin güzelim teşekkür ederim öptüm 🩷💅🏻
Rica ederim bende sarıldım 🤍🤗🤗
Zaman hızlı geçiyor. Mutlu yıllar 💮💐
Mutlu yıllar. Genc olmak guzel
takilmiyorum okadar ya anda kalmak önemli
ben normal hissederim
Her yasın bir güzelliği var
Sevinmelisin bence
Pek büyümemişsin gibi
Ne alaka ya
Düzgün ifade edemiyorsn
Kalan ömrün bereketli olsun.
Sorumluk arttığı içindir 0
Bana yaklasmissin asko
Hiçbir şey
iyi ki doğdun
Teşekkür ederim 🩷
Ben daha gencecikim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?