AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
111Cevap
Soruyu görünce kahkaha attım 😁 Onlara sormak lazım düşen cevaplasın ki biz de bilelim 😂
Kadın saygısızlık yapıyor, özür dilemiyor. Erkek buna tepki gösterince adı TRİP oluyor. Siz kadınlar çok adaletsiz ve Egoistsiniz
Ne demek simdi bu?
Yukarıda belirttim gayet açık, ne demek ile manipüle edilmiyor maalesef
Erilo eriloooo kimseye vermem benim o 😂😂 eril ne be
Kızlar yapmıştır kesin. Yakında eril erkek bulamayacaksınız.
Okadar düştüğüne inanmıyorum. Kadınlar da kendini saraydaki prenses sanıyor
Zorbalaniyorlar çünkü gereksiz yere o yüzden kadının her istediğini yapmayacaksın
Baktılar kadınlık revaçta herkes kadın olası geldi galiba :))
Biz full erkeğiz çok şükür
Sanki Dominant Eril Enerjili erkekler çok mutlu. Türlü Saçma Şeyler Yoruyorlar.
Kızlar bence çok anaç davranmaya başladı bu da erkekleri piremses yaptı :D
Bir de evliyken buna maruz kaldığını düşün offf🤦🏻♀️
Kıyamam ya bilirim o acıyı.
Yoo bende sapa saglam duruyi😂
Karı gibi adamlardan kaçın derim
Tüm kızların kendini sergilediği ortamda ve cinsel içeriklere normal üstü bir rağbet edilmesinin sonucu bence. Sonuçta hiçbir şey sınırsız değil. Eril enerjinin kontrolsüz kullanılmasının sonucu bu oluyor.
Kadınlar milleti olarak sürekli "biz eşitiz" deyip durdunuz da ondan. Oysaki kadın ve erkek eşit değildir, yaradılışları farklıdır.
En saf erkek bile uyandı. Hiçbir kadınlık vasfı olmayan bedava ilgi ve sevgi bekleyen kızlara hiçbir şey vermediğimiz için, ya da bizlerin de insan olduğunu unuttuğunuz için "prenses" diyorsunuz.
Erkeklerin küsüp trip atması neden garipseniyor ki? Bizimde bir gururumuz ve onurumuz var
genelev mi açacan fizibilite çalışması mı yapıyorsun. testesterona bağlayan falcılar olmuş o hormonu tıbta cinsel soğukluk çeken kadınlara verirler erkeklere vermezler.
Geleceğe dair umudumuz yok mq ulkesinde. Herkes depresif halde. Buda direk psikolojik sorun.
Aslında biz kadınlar erilleştik her şeye karşı geldiğimiz için bir nevi erkek yapması gerekeni kadın yapması gerekeni yapsa böyle bir durum olmaz bence
Hepsi prenses gerçekten. Son 1 yıllık iliskimdeki eleman baba hayatında bir kere çiçek almadı ve hep bir şeyler bekledi benden.
1 yıl çok sürmüş
Küsmek , trip atmak alınmak vs kadınlara özel bir şey degildir sadece kadın trip atar küser erkek huyuna gider diye bir şey yok
Sen lolipoplatla tanistiysan bunda jabahat bizdeki ablacım 😂
La bebeler prenses modunuzu kapatın bakın kızlar ile yer değiştidiniz iyice
Helall
Teşekkürler
Askerlik bize kaldı kızlarım ben mardine düşmüşüm siz nereye düştünüz 😅😅😅
Ah bacım ah istemeyede gidicez yakinda beyleri😂😂
Aynen valla bacım geçen çocuk barışsın diye bileklikle çikolata aldım valla
Affettimi beyefendi 😂
Evet affetti
Yakında gloss sürecek valaa
Ne günlere kaldık benimkide ondan sonra uyanip gec gunaydin yaziyorum diye küsmustu 😂
Ahh ahhh bütün hersey bitti bide erkeklerimizin kusmeleri başladı işimiz zor vallaa
Ya sucum daha cok uyuymam butun suclu biziz😂
Evet evett 😅
Aslında erkeklerin eril enerjisi düşmedi tam tersi kızların eril enerjisi arttı bununda sebebi biz güçlü ve özgür kadın olucaz ayakları.
Yani sizin eril enerjiniz arttığı için bizim yaptiklarimiz sizin gözünüzde dişil gelmeye başladı ama halbuki öyle bir durum yok erkekler 10 sene önce nasılsa şimdi de öyle ama kadınlara bakacak olursak 10 sene önceki bir kadın profili ile suanki kadın profili arasında dağlar kadar fark var
Erkek güçlü olmalı
@Maviigunlerr erkek şuanda da güçlü zaten geçmişte nasılsa şuanda da aynı ama kadınlar son zamanlarda çok değişmeye başladı ornek verecek olursak bundan 10 15 sene önce futbol gündemi takip eden kadın oranı 10 da 2 ise şu an 10 da 9 gibi bir oran var mesela eskiden sadece erkek erkeğe futbol muhabbeti yapardık şu an bir kadınla oturup futbol üzerine konuşsak bizden bile daha çok bilgi sahibiler 🤣🤣
Aynı şekil araba mevzusuna gelecek olursak kadınlar eskiden arabanın a sindan anlamazdi şimdi futboldaki muhabbet gibi arabanın bilmedikleri aksamı kalmadı 🤣
İşte bunlar hep erkek işiydi eskiden sadece erkekler yapardı bunları
Bu da daldan dala gezen kızların yeni söylemi. 2 höt desen şikayet eder ağlar sonra
Ne alaka daldan dala erkeksi olun
Gayet erkeğim ben, sen kendi derdine yan
O zaman uzerine alınma ok
vala ben erilimde her eril adim atigim kiz benden daha daşakli çıkıyor :)
kadınlar erilleştiği için maalesef ki. yakında sakallarımız falan da çıkacak
Nerde düştü anlamadım ki hiç bi yerde görmüyorum ben prenses erkek :/
20lik erkek kankalarım her hafta 7-8 kadınla gününü gün ediyor bence yanılıyorsun
Erkekler kapatılsın derken boyle dırekt kapatılmasını kastetmedik yaaaaa😂
Talep cok olursa arzda artar bunu sizler yaratmissiniz demekki
Kadınlar bunu istedi. Seyit onbaşıya dönen hatunlara anca böyle erkekler olur.
Hayat zor ya ben de kiziyodum da yüklenmeyelim artık 😁
Benimki düşmedi mesela kadınlar çok erkek gibi ve alıngan sorun sizde bence
O çiçek bekleyen hangi prensesmiş bakayım😶
Ooo nerdeyse o boyuta vardı 😂
Eril dedin de erik olsa da yesek 😂
😂😂😂😂
Nedir sizin bu erkeklerde istediğiniz, erkeksizde yapamıyorsunuz anlamadımki
Sizde bizsiz yapamıyorsunuz
Siz bizim baş tacımızsınız
Teşekkurler😀
Ne oldu şikayetin nedir hele söyle bi
Su anda yok genel bir sual benimki
Yani daha önce vardı ama şu an yok diyorsun 😄
Evet😀
O zaman daha öncekini sorayım anlat hele😄
sana öyle gelmiştir :D
Kadınların coğu sikayetci
bezdirdiniz demek ki adamları, trip ata ata en sonunda kendinize benzettiniz
Hic sevmem konusmaktan yanayım
aferin sana
Bir demet gül alaydın
Onada trip yerim😂
nerede o 80ler de 90lar da doğanlar dimi fkfkf
Ya dimi tam erkeklerdi.
noldu kim sıktı canını
Beni değil genel erkekler böyle oldu ne oldu size 😂
ne bileyim olmuş bişiker gibi geldi bana dkxkx
Yok valla🤣
yeni nesil kızlar iyi ama
Bulusma teklifini benden bekliyordu bunlar hoş degil isin sakasi bir yana ozaman kadın erkeklesiyor hayatın dengesi var bozmamak lazım
işin şakası bi yana bu çıkma teklifi kalkınca her şey değişti sevişiyoruz sevgili değilmişiz konuşmuyoruz meğersem flörtmüşüz ben anlayamıyorum amfkfkf
Aynen öyle cok kötü oldu sonra kadın kadın gibi erkek erkek gibi olsa.
ne olduğumuzu bilelim dimi
Babam gilden istemeye gelin
Tamam cicek cikolata yaptırıcak hatun😂
Kahveye tuz deterjan basayım ohh
Size hanzo olmak lazım 🖐️😀😀
Trip atmayım sahip cıkın kafi
Duygusuz odun muyuz 😀
Değer veriyorsak gönül koyarız da
Çiçek bekleyen de yok
Azıcık düzgün durun yeter
Valla ben uyuyorum gec uyanıyorum adam neden gec uyanıyorsun bana günaydın yazmıyorsun deyip küsmüstü😂😂
O kadar da abartı 🤣😀
Uyurken mesaj atamadim suc bende😂
Sabah günaydın neyse de yani uyurken de en azından uyuyorum de iyi geceler de 😀
Ya mesaj atmayıp kadından beklemek cok itici kavga edip küsmek ya bilmiyorum ozaman kadım erkeklesiyor.
Hayır öyle değil şimdi uyuyorsan uyuyorum dersin iyi geceler dersin ayrı bir şey zaten ister karşılıklı ise birbirini seviyorsanız öncelikle kimin attığının pek bir önemi yok o an kim müsaitse o mesaj atar o konuşmaya başlatır yani sabah günaydın mesajı atmadın diye de kimse kimseyi trip atmaz ama akşam en azından bir iyi geceler ben yatıyorum diyebilirsin bunun içi adam mı Sana yazacak uyuyor musun diye en azından bunu yapabilirdin
Ya bilmiyorsun neler çektim mesaj atıyorum naz yapıp cevap yazmıyordu😂
Sen de el bebek gül bebek bakmışsın resmen çocuğun yapmışsın🤣
Maalef bendede hata var kabul ediyorum o an sevgiden kör oldum ilk ve tek hatam normalde asla yapmam
Sana nazı geçiyor cocuklasmis yani
Ya sorma sonra koptum soğudum acayip. Bacimdır artik😂
Ama her oto pokada trip atılmaz
İster istemez yıpranır ilişki
Ufak tefek şeyler de bir de böyleyse. insan baygınlık geçirir🤣
Hanzo değil aradıgımız adam gibi adam istiyoruz. He sevmedi beni ondan böyleydi ama karakterindede vardı bu.😂
Ee sen de bile bile lades olmuşsun bir de hatırlanıyorsun burada
Sen ne istiyorsun bacım 🤣
Hayiflaniyorsun olacak o 🤣
Birde tipi felan yakısıklı olsa ne ise nasıl tipsizdi😂 benimki hırstı.
Yok yok sen heyecan aramışsin 🤣 kimseye bok atma
Aşk yalan sevda yalan sende
Yok be sevdim
Neyini sevdin acaba
Duygusal boşluk da olduğun bir ana mı denk geldi ne oldu
Tıp yok diyon
Yazmıyor diyon hep bir şikayetin var
Sahi nasıl sevgili oldunuz
Enteresan işler yahu 🤣🤣
Ilk zamanlar öyle degildiki sonradan oyle oldu
Ah ah hep bir kaotiklik keşmekeşlik :)
Kim bilir ne ettin adama da yoldan çıktı
Fazla ilgilendim totosunu kaldırdım inanki.
İşte onu yapmamak lazım da
Ama gönülde ferman dinlemiyor🤣
Aşk akıl işi değil ki hastalık bir veba
Cidden oyle.
Neyse kederlendim müslüm açtım
Hislerim depreşti
Defol git nalet 🙂🙂
😂😂😂
😁😁esen kal kardeşim
Güzellikler seninle olsun
Keyifli günler dilerim 🖐️
Sagolasın cümlemize. Allah iyilerle karsılastırsin bizi.
❤️🙏🙏
Şimdi buna da trip atarlar hahhahaa
Minik kalpleri kırılır 😂😂
Hahahhaha
Hormonlu gıdalar havalsr
Sularına bişey katıyorlar galiba 😃
Nonoş oldular iyice, bize özeniyorlar
Prenses erkek olsun diye yalvardınız kaç senedir
Kesin yine kadınları suçlarlar
Alın bı çiçek sizde. Papatya felan
Kadınlarla yer değiştirdiler
Kızlae kaöitesizleşti çünjkü
Kim demiş düştü diye sana düşenler denk gelmis
ekonomi bozdu erkoları
Kimden bahsediyorsun bilemiyoruz
Topuklu giyip oje de sürmeliler
sizin yüzünüzden
Kırmızı et yemedikleri için.
Düşürdüler egoist bencil kendini beğenmiş kadınlar
Çiçek bekleyen var mı gerçekten? 😧
Evet bekleyen erkek var
Erkek değildir o ya, iyi bakın.
Dışı erkek ici kiz galiba😂
Çiçek bekleyen de yoktur herhalde ya 🤣