Kişilik & Karakter "Şeytan'a uymak" her zaman en geçerli bahane olarak mı kalacak? Gizli Üye (36-45) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 01 Yapay Zekaya Sor 👀Bu gönderiyi Instagram'da görüntüleyin Güncellemeler1 yıl ... "Şeytan'a uymak" her zaman en geçerli bahane olarak mı kalacak? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 1 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et FenomenEfsane Yaş: 26 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 204,3b cevap paylaştı. hayır insanlar suçlu ve kötüdür. şeytanı suçluyorlar boş yere ama tüm kararları insanların kendisi verir 0 0 Yorumla
Gizliuye330 Takip Et Bilge Yaş: 28 , eic 100% 1 yıl Bahane değil, zaten her insanin içinde sol tarafında şeytan vardır vesvese verir fısıldar kulağına biz göremeyiz ama hissetmesi çok kolaydır 0 0 Yorumla
Asfgfdff Takip Et Yoda Yaş: 24 , eic 101% 1 yıl Şeytan vesvese verir insan nefsine yenik düşer yapar suç onun değil insanın aklını kullanmaması 0 0 Yorumla
_ѵɑӀҽղԵíղ0_ Takip Et Guru Yaş: 39 , eic 100% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 2,6b cevap paylaştı. Şeytan tahtında sadece izlerken buna gülüyor artık. 0 0 Yorumla
Sananehıııhhh Takip Et Yoda Yaş: 26 , eic 100% 1 yıl Aklı iradesi olan hiçbir insanın şeytanın oyuncağı olacağını düşünmüyorum 0 0 Yorumla
Zorunne388 Takip Et Master Yaş: 30 , eic 98% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 3,6b cevap paylaştı. Şeytanı yönetmek insanın kendi elinde. Yap yap şeytana uydum de. Bahane. 0 0 Yorumla
istanbluEser Takip Et Yoda Yaş: 38 , eic 81% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 463 cevap paylaştı. Şeytanı bile şaşırtıyoruz toplum olarak 0 0 Yorumla
ZIPPİRİK Takip Et Bilge Yaş: 30 , eic 100% 1 yıl Denedim oluyor ama ipin kalinljgi çok onemli 0 0 Yorumla
fatihaykut63 Takip Et Guru Yaş: 25 , eic 99% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 640 cevap paylaştı. Vallah şeytan mağdurr 0 0 Yorumla
CappuccinoGibiyiim Takip Et Master Yaş: 32 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 13,7b cevap paylaştı. Geçerli bir bahane oluyor 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
hayır insanlar suçlu ve kötüdür. şeytanı suçluyorlar boş yere ama tüm kararları insanların kendisi verir
Bahane değil, zaten her insanin içinde sol tarafında şeytan vardır vesvese verir fısıldar kulağına biz göremeyiz ama hissetmesi çok kolaydır
Şeytan vesvese verir insan nefsine yenik düşer yapar suç onun değil insanın aklını kullanmaması
Şeytan tahtında sadece izlerken buna gülüyor artık.
Aklı iradesi olan hiçbir insanın şeytanın oyuncağı olacağını düşünmüyorum
Şeytanı yönetmek insanın kendi elinde. Yap yap şeytana uydum de. Bahane.
Şeytanı bile şaşırtıyoruz toplum olarak
Denedim oluyor ama ipin kalinljgi çok onemli
Vallah şeytan mağdurr
Geçerli bir bahane oluyor