Şeytan aslında hep kötü gösterilir ama şeytanın tek suçu tanrıya itaat etmemek sizce doğru değil mi?

Güncellemeler
10 ay
Tüm kötülüklerin sebebi şeytan gibi gösteriliyor ancak şeytan sadece tanrıya itaat etmiyor o zaman en merhametli en doğru en dürüst tanrı şeytana iftira atarak insanları şeytana karşı taraf yapıyor
Güncellemeler
10 ay
Şeytan insanlardan üstün eee peygamberlerde insanlardan üstün o zaman ikisi aynı kategoriye giriyor
Şeytan aslında hep kötü gösterilir ama şeytanın tek suçu tanrıya itaat etmemek sizce doğru değil mi?
Cevapla