Kendimi çok bebeksi ve zarif hissediyorum ama soğuk olduğum için insanlar yanıma yaklaşamıyor bu yüzden yalnızım sizce?

Kendimi çok bebeksi ve zarif hissediyorum ama soğuk olduğum için insanlar yanıma yaklaşamıyor bu yüzden yalnızım sizce?
Cevapla