Bazı şeylerin değişmeyeceğini bile bile bir mucize beklemek çok acı değil mi.. bunu neden yapıyoruz kendimize?

Bazı şeylerin değişmeyeceğini bile bile bir mucize beklemek çok acı değil mi.. bunu neden yapıyoruz kendimize?
Cevapla